پیام مدیر کل مدیریت بحران خوزستان به مناسبت روز ملی ایمنی و آتشنشانی

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۵۲۶۳
پیام  مدیر کل مدیریت بحران خوزستان به مناسبت روز ملی ایمنی و آتشنشانی
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در پیامی روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به خانواده فداکار آتش نشانان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس با صدور پیامی هفتم مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به تمام آتش نشانان کشور و کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی خوزستان  تبریک گفت.

متن پیام مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بدین شرح است:

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا(سوره مائده آیه 32)

هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی یادآور کسانی است برای نجات جان و مال انسان‌ها، جان برکف دل به دریایی حوادث سپردند و با رشادت و دلاوری از جان خود گذشتند.

آتش نشانی شغلی پر مخاطره است به ویژه این که امروزه به فراخور بروز انواع آتش‌سوزی‌ها و حوادث متعدد  ایثارگرانه در صحنه حضور دارند، در استان خوزستان نیز به واسطه بحران‌های مختلف از قبیل آتش‌سوزی‌های صنعتی، طبیعی و...  این خطرات دو چندان می‌شود از این رو ضرورت دارد با فراهم آوردن تجهیزات و امکانات لازم، مسیر خدمت رسانی برای مردم را هموارتر کنیم و با افزایش پایگاه‌های حریق شهری و صنعتی زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه را کاهش دهیم.

روز آتش نشان بهانه ای است برای تجلیل از آنانی که با ایستادن در مقابل حوادث و حماسه‌آفرینی خود شادی و امید را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان می‌آورند.

اینجانب فرارسیدن روز آتشنشان را به تمامی کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، از ایزد منان برای یکایک آنان و خانواده های محترمشان، سلامتی، سعادت و موفقیت را آرزو دارم.

 

امید بن‌عباس

مشاور استاندار و مدیر کل مدیریت بحران خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز