پویایی صنایع دستی در سایه کرونا؛

نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی خوزستان آغار به کار کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۰:۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۷۴۵۵
نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی خوزستان آغار به کار کرد
نخستین نمایشگاه مجازی صنتایع دستی خوزستان با حضور 16 هنرمند خرمشهری و ارایه 180 اثر، آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، با شیوع کرونا ویروس در جهان و به تبع آن در ایران خسارت‌های زیادی به بازار صنایع‌دستی وارد شده است. اکثر هنرمندان صنایع دستی محصولات خود را به صورت سنتی به بازار عرضه کرده و از حضور گردشگران داخلی و خارجی بهره می برند که با وجود این وضعیت بحرانی و تعطیلی اغلب بازارها و مجموعه های گردشگری اقتصاد گردشگری نیز روبه رکود گذاشته است.

در این راستا تیم رسانه ای نشریه الکترونیکی شط پرس در کنار اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر به مناسبت روز جهانی گردشگری نسبت به پرپایی نمایشگاه صنایع دستی مجازی اقدام نمود.

در نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی حدود ۱۸۰ اثر از ۱۶ هنرمند خرمشهری در زمینه های عروسک سازی، سفالگری، منبت و معرق، مصنوعات چرمی، اشکال حجمی و مجسمه، حصیر بافی، تابلوهای نقاشی، آثار فیروزه و مس، سوزن دوزی، گلیم و جاجیم بافی و پوشاک، زیور آلات، آثار تذهیب شده، سنگ های قیمتی تراشیده شد، در معرض دید و فروش قرار گرفته است.

علاقمندان برای دیدن و خرید از نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی در استان خوزستان، می توانند برای دیدن صنایع دستی هنرمندان شهرستان خرمشهر از طریق لینک https://www.shattpress.com/2020-2 وارد سایت بازدید نمایشگاه شوند.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه از پنج شنبه ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد. ساعت بازدید این نمایشگاه مجازی که تا ۲۲ مهر ماه جاری برقرار خواهد ماند، همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از  ۱۷ تا ۲۱ در نظر گرفته شده و علاقمندان می توانند در این محدوده زمانی ضمن بازدید از نمایشگاه، اقدام به خرید محصولات نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز