رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

برخورد شدید پیکان وانت و کامیون جان جوان ۲۰ ساله را گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۷۷۰۴
برخورد شدید پیکان وانت و کامیون جان جوان ۲۰ ساله را گرفت
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد شدید خودرو پیکان وانت با یک دستگاه کامیون رنو در مسیر ملاشیه به سمت خرمشهر بعد از پل نورد یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۲:۳۶ دقیقه شامگاه یازدهم مهر ماه جاری طی تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خبر تصادفی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در مسیر ملاشیه به سمت خرمشهر بعد از پل نورد اتفاق افتاده بود، گفت: آتش نشانان و گروه امداد و نجات از ایستگاه ۷۷ با امکانات و تجهیزات کافی سریعا به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که در جریان حادثه رانندگی خودرو پیکان وانت با یک دستگاه کامیون رنو برخورد کرده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: بر اثر این حادثه راننده خودرو پیکان وانت که یک جوان ۲۰ ساله بود، فوت شد و سرنشین دیگر که یک مرد ۲۰ ساله بود دچار مصدومیت شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از ابزار نجات و برش از داخل خودور خارج شد و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: ماموران آتش نشانی خودروها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند و  ساعت ۲۳:۱۴ دقیقه پایان عملیات را اعلام و به ایستگاه بازگشتند.

 

نظر شما