فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان تاکید کرد:

پایانه‌های مرزی خوزستان با عراق مسدود است/ورودی استان توسط پلیس پایش و رصد می شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۵۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۶
پایانه‌های مرزی خوزستان با عراق مسدود است/ورودی استان توسط پلیس پایش و رصد می شود
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه بنا به تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا پایانه‌های مرزی ایران با عراق مسدود است، گفت: هموطنان به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"سید محمد صالحی" در گفت‌وگو ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در جهان و برابر تصمیم ستاد برگزاری مراسم اربعین و اعلام رسمی کشور عراق مبنی بر عدم صدور روادید، مراسم راهپیمایی اربعین حسینی امسال برگزار نخواهد شد.

او ضمن اشاره به مسدود بودن پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با کشور عراق، گفت: امسال پایانه های مرزی شلمچه و چذابه پذیرای هیچ زایری نخواهد بود.

فرمانده امنتظامی خوزستان افزود: کارکنان نیروی انتظامی برای پیشگیری از حضور زایران و تجمعات احتمالی در مبادی ورودی استان و شهرستان‌های خرمشهر و دشت آزادگان در پایانه‌های مرزی مستقر هستند و برابر تمهیدات اتخاذ شده کلیه مبادی ورودی استان با نظارت مستمر توسط عوامل پلیس راه و انتظامی پایش و رصد قرار می گیرند.

مقام ارشد انتظامی خوزستان بیان کرد: روزهای گذشته تعدادی از هموطنان عزیز از طریق مبادی ورودی شهرهای استان خوزستان قصد مراجعت به پایانه های مرزی را داشتند که پس از شنیدن صحبت های ماموران پلیس از ادامه حضور انصراف و به شهرهای خود بازگشتند.

سردار صالحی در پایان خطاب به مشتاقان زیارت کربلای معلی تصریح کرد: همانند گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته و در راستای عمل به قانون و حفظ سلامت خود و دیگران هموطنان از حرکت به سمت مرزهای شلمچه و چذابه خودداری کنند.

 

نظر شما