سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد:

مسیر‌های منتهی به قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) شادگان مسدود می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۰۰۸۳
مسیر‌های منتهی به قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) شادگان مسدود می‌شود
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با توجه به دستور ستاد کرونا و برای جلوگیری از شیوع ویروس، مسیر‌های ورودی ها و خروجی های منتهی به قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) در این شهرستان مسدود می شود.

امید صبری پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال هیچ‌گونه مراسمی به مناسبت روز اربعین حسینی در قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) این شهرستان برگزار نمی‌شود، مسیر‌های منتهی به این قدمگاه با توجه به دستور ستاد کرونا و در راستای جلوگیری از اجتماع و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس مسدود خواهند شد.

اوگفت: اعمال محدودیت و ممنوعیت مسیرهای منتهی، ورودی ها و خروجی ها به سمت قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) شادگان در روز اربعین حسینی و در راستای مصوبه ستاد مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع مسدود می شود و هیچ برنامه و تجمعی در این ایام برگزار نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اینکه بنا بر تصمیم ستاد کرونا امسال از پیاده روی مردم شهرستان شادگان به سمت قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) در شب و روز اربعین حسینی جلوگیری می شود و برگزاری این مراسم در شهرستان به علت شیوع کرونا ممنوعیت دارد، افزود: هیچ موکبی در مسیرهای منتهی به قدمگاه ابوالفضل العباس در شادگان راه‌اندازی نشده و نخواهد شد، همچنین امسال حرکت کاروان‌های پیاده، سواره و راه‌اندازی مواکب اربعین حسینی نیز در شهرستان شادگان ممنوع اعلام شده است.

صبری پور در پایان بیان کرد: در راستای مصوبات شورای مقابله با کرونا، ازهیات مذهبی این شهرستان درخواست می شود از هرگونه اجتماع در این روز جدا خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز