سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه به مشکلات مدارس و فرهنگیان شادگان

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۰۱۰۶
لزوم توجه ویژه به مشکلات مدارس و فرهنگیان شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم توجه ویژه به بررسی و حل مشکلات مدارس و فرهنگیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز چهارشنبه در مراسم معارفه رییس جدید آموزش و پرورش شادگان که با حضور سرپرست فرمانداری شادگان، معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از مسوولان شهری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه فعالیت در آموزش و پرورش بسیار مهم و حساس است اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی ترین نهاد، نقش مهم و بی نظیری را در تربیت و تعلیم آینده سازان کشور دارد.

او با اشاره به نقش معلمان در جامعه گفت: معلمان، پرچم داران برنامه های آموزش و پرورش هستند، از این رو هر چه به آنها توجه بیشتری شود، بازخورد بهتری نیز خواهیم دید.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه آموزش و پرورش توانمند، لازمه توسعه اجتماعی است، افزود: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی و کانون انتشار دانایی است و شکل گیری سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش اتفاق می افتاد.      

صبری پور در پایان بیان کرد: از تمامی مسوولان ادارات و همه کادر آموزش پرورش شادگان همکاری همه جانبه با مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پروشی منطقه را خواستارم.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات کاظم سمیری سرپرست پیشین،"سید صالح فاضلی" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان شادگان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز