سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

تمامی ادارات شادگان موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۴۶۷۸
تمامی ادارات شادگان موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش در ارایه خدمت به آینده سازان ایران اسلامی تنها نیست و تمام ادارات و نهادهای این شهرستان موظفند که در این مسیر، با آموزش و پرورش همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور ظهر امروز در بازدید سرزده از اداره آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک انتصاب رییس جدید این اداره، اظهار کرد: تعامل همه دستگاه ها برای رفع نیازهای اداره آموزش و پرورش این شهرستان لازم است.

او تعامل همه ادارات و دستگاه ها اجرایی شادگان با آموزش و پرورش شهرستان را یکی از نیازهای اصلی در امر مهم آموزش و پرورش دانش آموزان شهرستان دانست و گفت: همه دستگاه ها موظفند برای کمک به این اداره تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری شادگانافزود: با توجه به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور هر یک از دستگاه‌های اجرایی در راستای تکالیف سازمانی خود و نیاز شهرستان باید همکاری مطلوبی با آموزش و پرورش داشته باشند و این همکاری‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

صبری پور در پایان با اشاره به بحران کرونا و هم چنین رویکرد آموزش مجازی دانش آموزان، بیان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا اکثر آموزش دانش آموزان به صورت مجازی و در قالب یک شبکه آموزشی به نام"شاد" که نقش مهمی در تکمیل فرآیند تحصیل دانش آموزان دارد، در حال انجام است که فرهنگیان و معلمان در این بین نقش مهمی دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز