توضیحات دادستان آبادان در خصوص درگیری خانوادگی منطقه شرکتی و ضرب و جرح خانم جوان

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۷۰۰۵
توضیحات دادستان آبادان در خصوص درگیری خانوادگی منطقه شرکتی و ضرب و جرح خانم جوان
دادستان آبادان در خصوص درگیری خانوادگی منطقه شرکتی آبادان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حمید مرانی پور در خصوص درگیری چهارشنبه سی مهرماه که ویدیو آن با عنوانی همچون ضرب و شتم زن جوان آبادانی در فضای مجازی منتشر شد، اظهار کرد: حسب اطلاعاتی که مرجع انتظامی و دادسرای کشیک به ما دادند، دختر خانمی با هویت معلوم با مراجعه به یکی از منازل شرکت نفت واقع در منطقه بریم، توسط وسیله برنده که به همراه داشته پسر صاحب خانه را مجروح کرده و وارد خانه می شود. اهالی خانه نیز به منظور جلوگیری از هجوم این خانم، متاسفانه با او درگیر می شوند و خانم جوان توسط دو خانم صاحب خانه مورد ضرب و جرح واقع می شود. این درگیری به بیرون خانه کشیده می شود که نیروی حراستی محل و مرجع انتظامی سر می رسند و همه افراد درگیر را به کلانتری عودت می دهند.

دادستان آبادان با اشاره به اینکه مشخص می شود این خانم جوان به دلیل مشکلات و اختلافات خانوادگی و مالی قبلی که با صاحب خانه داشته، به آن خانه مراجعه کرده، بیان کرد: برای طرفین دعوا قرار قانونی صادر شد.

او گفت: جرم خانم مهاجم در ایراد جرح عمدی به پسر خانه رسیدگی خواهد شد اما با توجه به شدت جراحاتی سر و صورت او، تحت قرار قانونی متناسب برای مداوا تحویل خانواده شده است.

دادستان آبادان افزود: برای دو خانم طرف دعوا(صاحب خانه) نیز به دلیل ضرب و جرحِ منجر به جراحات خانم جوان، قرار قانونی متناسب صادر شده و آزاد شدند.

مرانی پور بیان کرد: نیروی حراست پالایشگاه آبادان که در این درگیری حضور داشته و مرتکب اقدام ناشایستی شده نیز بلافاصله توسط مرجع انتظامی و قاضی کشیک ما احضار و قرار قانونی متناسب برای او صادر شده و تحت قرار قانونی صادره راهی زندان شده و با او برخورد قاطعی خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: رسانه های معاند و فعالان مغرض مجازی نمی توانند از یک اختلاف خانوادگی بر علیه امنیت ملی و آرامش روانی جامعه بهره برداری کنند.

او افزود: افرادی که با انتشار این کلیپ در فضای مجازی قصد برهم زدن آرامش روانی جامعه و هتک حرمت مردم را داشته باشند، قطعا دستگاه قضایی برخورد قانونی لازم را با آنها انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است که طی یکی دو روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی در حال انتشار است که حاوی درگیری دو زن(صاحب خانه) با یک خانم جوان در منطقه شرکتی نشین آبادان هستند. در این کلیپ علاوه بر ضرب و جرح خانم جوان و دستگیری آن توسط اهالی خانه، این زن توسط یکی از عوامل گشت فیزیکی حراست پالایشگاه آبادان نیز مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز