رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان خبر داد:

همایش تجلیل از کشاورزان بخش دارخوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۷۸۷۵
همایش تجلیل از کشاورزان بخش دارخوین برگزار می شود
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان گفت: همایش تجلیل از کشاورزان در امر کمک رسانی به ستاد بازسازی عتبات عالیات هفته جاری با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در بخش دارخوین شادگان برگزار می شود.

محمد جلیل قناد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، با بیان اهمیت پرداختن به مسأله بازسازی عتبات عالیات و جذب مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: مدیون اهل بیت(ع) هستیم و پیشگامی مردم شادگان به ویژه کشاورزان منطقه در کارهای خیر و خداپسندانه، افتخاری ماندگار است.

او گفت: مشارکت در ساخت عتبات عالیات، ضامن خیر دنیا و آخرت و از برکات انقلاب اسلامی است و مردم به طرق مختلف، عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را نشان می دهند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان خواستار حمایت دستگاه‌های اجرایی در راستای مشارکت حداکثری مردم و مسوولان بازسازی عتبات عالیات شد و افزود: در بازسازی عتبات‌ عالیات، همواره مشارکت‌های مردمی نقش و جایگاه اصلی را داشته اند و به‌ نوعی می‌توان عرصه بازسازی عتبات‌ را عرصه ایثار و فداکاری مردمی معرفی کرد.

قناد از تلاش‌های صورت گرفته کشاورزان بخش دارخوین این شهرستان در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات قدردانی کرد و خواستار گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ در سطح شهرستان شادگان شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگاندر پایان افزود: همایش تجلیل از کشاورزان در امر کمک رسانی به ستاد بازسازی عتبات عالیات هفته جاری با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در بخش دارخوین شادگان برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز