فرماندار ویژه خرمشهر بیان کرد:

سلامت شهروندان را قربانی منافع برخی افراد نمی‌کنیم/حمایت ویژه رهبری از دولت و به ویژه رییس جمهور عزم ما را برای رفع مشکلات مردم بیشتر کرد/بهداشت و درمان خرمشهر شاهد تحولات چشمگیری است

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۸۹۹۲
سلامت شهروندان را قربانی منافع برخی افراد نمی‌کنیم/حمایت ویژه رهبری از دولت و به ویژه رییس جمهور عزم ما را برای رفع مشکلات مردم بیشتر کرد/بهداشت و درمان خرمشهر شاهد تحولات چشمگیری است
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: با افرادی که به خاطر منافع شخصی در شرایط کنونی سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، محمد حیدری امروز سه شنبه ۶ آبان ماه در جلسه ستاد کرونای این شهرستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود دولت و دولتمردان را تصدیق کردند و ما به عنوان سربازان مقام عظمای ولایت به خاطر این موضوع به خود می‌بالیم که چنین رهبر فرزانه‌ای داریم که در چنین روزهای سختی به فریاد همه ما می‌رسند و امورات را هدایت می‌کنند.

او گفت: حمایت ویژه رهبر معظم انقلاب از دولت و به ویژه رییس جمهور، بر ما واجب می‌کند که بیشتر از گذشته برای رفع مشکلات مردم پایمردی و تلاش داشته باشیم.

فرماندار ویژه خرمشهر در ادامه ضمن تقدیر از دکتر خواجه نوری مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و تقدیر پذیرش این پست توسط دکتر پروین، افزود: خوشبختانه با حمایت دکتر سلمان‌زاده و هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی آبادان، در بخش بهداشت و درمان خرمشهر و بیمارستان ولیعصر(عج) شاهد تحولات چشمگیری بودیم.

حیدری بیان کرد: همه ما در خرمشهر مکلف به هم‌افزایی مدیریتی هستیم و با توجه به شرایط کنونی و اولویت رهبر عظیم‌الشان به سلامت جامعه، بر همه ما به عنوان نمایندگان عالی دولت واجب است که در این مسیر گام برداریم.

نماینده عالی دولت در خرمشهر با تاکید بر اینکه همه ما در شرایط فعلی باید در خدمت حوزه سلامت باشیم، اضافه کرد: نباید این فرصت را از دست بدهیم و باید در این حوزه اقدامات جدیدی را شکل دهیم.

رییس ستاد کرونای شهرستان خرمشهر افراد پر ریسک شهرستان خرمشهر در بحث بیماری را 17 هزار نفر برشمرد و تاکید کرد: این افراد باید مرتبا پایش و ارزیابی شوند و در این مسیر می‌توان از ظرفیت افراد خیر نیز بهره گرفت.

او ادامه داد: طبق آمارها بعد از این افراد، خانم‌های خانه‌دار در استان خوزستان نزدیک به 33 درصد موارد ابتلا را به خود اختصاص داده‌اند و باید براساس این شاخص‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: در شرایطی هستیم که علاوه بر ویروس کرونا چندین ویروس دیگر نیز در کمین هستند و اگر همه آنها فعال شوند شاهد بحران خطرناکی در خرمشهر خواهیم شد.

رییس شورای تامین شهرستان خرمشهر بیان کرد: چیزی که شاهد آن هستیم کمرنگ شدن توجه به استفاده از ماسک و فاصله‎‌گذاری اجتماعی است و در این خصوص با افرادی که این مسایل را رعایت نکرده یا در چنین شرایطی مثلا اقدام به عرضه قلیان می‌کنند با قدرت برخورد خواهیم کرد.

رییس شورای سلامت خرمشهر اضافه کرد: به عقیده بنده در موقعیت کنونی هر فردی در حوزه سلامت خلاف قانون و یا منویات مقام معظم رهبری عمل کند در واقع با دشمن همکاری کرده است و باید به صورت جدی با او برخورد شود.

فرماندار خرمشهر در پایان افزود: در حوزه نظارت سه گروه نظارتی مشخص شد که این گروه‌ها باید عملیاتی شوند و نباید سلامت مردم را قربانی منافع افرادی کنیم که ارزش کار جبهه سلامت را نمی‌دانند.

لازم به ذکر است که این جلسه با  اعضای ستاد، روسای ادارات شهرستان، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاونین درمان، دانشجویی فرهنگی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران این دانشکده و مدیر سلامت، بهداشت و محیط زیست سازمان منطقه آزاد اروند در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد.

همچنین در حاشیه این جلسه از زحمات دکتر خواجه نوری؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان قبلی تقدیر و دکتر پروین به عنوان سرپرست جدید این شبکه نیز معرفی شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز