استاندار خوزستان خبر داد:

بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۹۹۵۷
بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون راه اندازی شد
استاندار خوزستان در آیین افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون گفت: روزانه ۲۵ مورد برای تصویر برداری به شهرستان های دیگر اعزام می شدند که با افتتاح و راه اندازی این بخش در بیمارستان سینا می توان خدمات لازم را در شهرستان کارون به مردم ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز هشتم آبان ماه با حضور در آیین بهره برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون، اظهار کرد: امروز مرکز سی تی اسکن شهرستان کارون که مجهز به دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس GE که جزو بهترین برندها و مدل های این صنعت است، راه اندازی شده و به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه این بخش خواسته مردم بوده، گفت: هزینه تهیه این دستگاه و ساخت ساختمان آن با احتساب ارز چهار هزار تومانی، دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.

استاندار خوزستان افزود: روزانه ۲۵ مورد برای تصویر برداری به شهرستان های دیگر اعزام می شدند که این مورد تاثیر بسزایی در سلامت بیماران و نارضایتی مردم داشته که با افتتاح و راه اندازی این بخش در بیمارستان سینا می توان خدمات مورد نیاز را به مردم ارایه کرد.

شریعتی با اشاره به تکمیل مرکز اورژانس بیمارستان سینا، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان اقدامات بسیار خوبی انجام داده که اورژانس جدید از جمله این اقدامات است.

نماینده عالی دولت در استان در پایان اضافه کرد: مرکز بخش جراحی این بیمارستان هم در حال راه اندازی است که امید داریم با نوسازی این بخش ها بتوانیم خدمتی دیگر در راستای سرویس دهی به بیماران انجام دهیم.

 

 

نظر شما