سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر خبر داد:

خیر خرمشهری ۶۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج) اهدا کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۹۹۷۱
خیر خرمشهری ۶۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج) اهدا کرد
سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهرگفت: از سوی خیر خرمشهری تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر اهدا شد.

آرش نقدی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در خرمشهر ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: یک دستگاه مانیتور با تمام امکانات همراه با ترالی مخصوص و یک دستگاه نمایشگر علایم حیاتی جمعا به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال از سوی یک شهروند نیکوکار خرمشهری به بخش های شیمی درمانی و آی سی یو این بیمارستان اهدا شد.  

او گفت: دستگاه های نمایشگر(مانیتورینگ) برای نمایش علایم حیاتی بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، اورژانس و اتاق‌های عمل به‌عنوان یکی از تجهیزات ضروری و لازم به‌کار می‌روند.

سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر افزود: این دستگاه ها برای نمایش علایم حیاتی بیمار به‌طور مستمر به‌کار می‌رود و اطلاعات مربوط به علایم حیاتی بیمار را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌ کند و در شرایط نامطلوب بیمار، هشدارهای لازم را به تیم پزشکی می‌ دهد.

نقدی ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، بیان کرد: پیش از این نیز خیرین خرمشهری در عرصه سلامت حضور پر رنگی داشته و همگام با مدافعان سلامت به مردم این شهرستان خدمت  رسانی کرده اند.

سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر در پایان از خیرین و نیکوکاران خواست تا با توجه به شیوع موج سوم در کشور و همه گیری ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان خرمشهر، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) را بیش از گذشته پشتیبانی و حمایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز