از امروز؛

محدودیت های کرونایی در سه شهرستان اهواز - کارون و مسجدسلیمان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۲۵۳۷
محدودیت های کرونایی در سه شهرستان اهواز - کارون و مسجدسلیمان آغاز شد
طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان های اهواز، کارون و مسجدسلیمان جزو شهرهای پرخطری کرونا ویروس شناخته شدند لذا ساعت کار ادارات در این دو شهرستان از چهارشنبه هفته جاری به مدت ده روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ کاهش یافته و در عین حال باید گروه های سه و چهار نیز تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، در شهرستان اهواز و کارون گروه های شغلی ۳ و ۴ و در شهرستان مسجدسلیمان گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ به مدت ده روز از امروز ۱۴ آبان ماه با محدودیت و منع فعالیت مواجه خواهند شد.

بر همین اساس ساعت کار ادارات در این سه شهرستان از امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه تا ۲۳ آبان(۱۰ روز) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ کاهش می یابد.

طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا در صورت ادامه روند شیوع، این دوره قابل تمدید خواهد بود.

لازم به ذکر است که گروه های سه شغلی شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و زبانسراها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، کاهش زمان فعالیت مراکز اداری دولتی و غیر دولتی و انجام دورکاری، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، کاهش زمان فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری، مساجد و مصلی ها و برگزاری آزمون های حضوری می شوند.

همچنین گروه های شغلی چهار نیز شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه (س)، حرم حضرت عبدالعظیم ، امام زاده صالح ، حرم حضرت احمد ابن موسی و شبستان مسجد جمکران، مدارس شبانه روزی، انجام دورکاری شاغلین گروه حساس، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه ورزشی سالنی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز