فولاد خوزستان ۲ - ۲ ذوب آهن اصفهان؛

فولاد خوزستان لیگ را با تساوی بیرون از خانه آغاز کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۳۴۵۹
فولاد خوزستان لیگ را با تساوی بیرون از خانه آغاز کرد
فولاد خوزستان در اولین گام، در دیداری خارج از خانه امتیازات را با ذوب آهن تقسیم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیستم باشگاه های ایران مهمان ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با شروع خوب فولادی ها آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۱۰ این دیدار روی ارسال محمد آبشک از سمت راست خط دفاعی تیم ذوب آهن، توپ به موسی کولیبالی رسید و این بازیکن با سر اولین گل فولاد و لیگ برتر را به ثمر رساند. در ادامه نیز شاگردان نکونام بارها صاحب موقعیت شدند اما منجر به گل نشد و نیمه اول با برتری فولاد مردان به پایان رسید.

در ادامه و در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده عزمشان را جرم کردند و موقعیت هایی را ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 76  روی ارسال عرفان پورافراز و فرصت طلبی دارکو بیدوف گل تساوی این دیدار به ثمر رسید.

هنوز سه دقیقه از زمان گل تساوی ذوبی ها نگذشته بود که میلاد جهانی صاحب توپ شد و در دقیقه 79 دارکو بیدوف را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن گل دوم و پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و حملات فولادی ها در محوطه جریمه ذوب آهن بیشتر شده بود تا اینکه در دقیقه 97 داور دیدار روی صحنه مشکوک خطای قریشی بر روی ساسان انصاری اعلام ضربه پنالتی کرد تا خود ساسان انصاری پشت توپ قرار گیرد و گل دوم و نجات بخش فولاد را به هم تیمی سابقش(شهاب گردان) بزند.

در پایان این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید و فولاد خوزستان از یک دیدار خارج خانه یک امتیاز را کسب کرد.

در این دیدار جواد نکونام ترکیب محسن فروزان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک، محمد زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی(55 ساسان انصاری)، فرشاد احمد زاده، محمد قاسمی نژاد(82 صالح حردانی) و لوسیانو پریرا(82 شروین بزرگ) را انتخاب کرده بود.

همچنین رحمان رضایی نیز با ترکیب شهاب گردان، حمید ملکی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی مهر، سیدمحمد قریشی، عرفان پورافراز(87 عبدالله حسینی) ، میلاد جهانی، دارکو بیدوف(4+90 علیرضا منظمی)، ایوان مارکوویچ، قاسم حدادی فر، ابوالفضل عکاشه(59 حسین مجلسی) اولین دیدار لیگ بر تر بیستم را مقابل فولاد خوزستان انتخاب کرده بود.

گروه داوری این دیدار را مهدی مرجانزاده، یعقوب سخندان، پوریا زحمتی و ابوالفضل گرجی تشکیل داده اند. همچنین مسعود مرادی به عنوان ناظر در این دیدار حضور داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز