مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

نخستین اتاق فکر مجازی بخش تعاونی خوزستان تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۵۲۵۵
نخستین اتاق فکر مجازی بخش تعاونی خوزستان تشکیل شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از تشکیل نخستین اتاق فکر مجازی بخش تعاونی در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ارسلان غمگین امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس، پیشنهاد اجرای مجازی اتاق فکر بخش تعاونی توسط دبیرخانه استانی اتاق فکر، دوازدهم مهر ماه مطرح و با پذیرش آن توسط مدیر کل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت متبوع، این ایده به عنوان الگوی نمونه و پایلوت به کل کشور اعلام شد.

او گفت: این استان در تاریخ چهاردهم آبان دومین جلسه اتاق فکر خود را با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان، برای نخستین بار در کل کشور به صورت مجازی برگزار کرد.

رییس اتاق فکر مجازی بخش تعاونی استان افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور حفظ و صیانت از سلامت همکاران و میهمانان شایسته است سایر زیر ساخت لازم برای تشکیل سایر جلسات نیز به صورت مجازی فراهم شود.

لازم به ذکر است که در نخستین اتاق فکر مجازی بخش تعاونی خوزستان، ارایه نتایج طرح "بررسی و شناسایی شبکه های ارتباطی تعاونی های تولیدی و توزیعی خوزستان با رویکرد زنجیره تامین در شرکت های کوچک و متوسط" (میکروپرژه مصوب سال ۹۸)، تصویب عنوان و مجری ذی صلاح طرح تحقیقاتی برای سال ۹۹ حوزه مدیریت تعاون و همچنین بررسی تدوین و چاپ کتاب پرسش و پاسخ حقوقی بخش تعاونی در معاونت تعاون مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در پایان این نشست مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از مدیریت و کارشناسان حوزه تعاون استان بابت ارایه ایده های نو و نمونه شدن کشوری در بسیاری از امور مرتبط قدردانی کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز