رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان خبر داد:

اولین مرکز جوار مشاوره شغلی و کاریابی فنی و حرفه ای آبادان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۵۷۹۴
اولین مرکز جوار مشاوره شغلی و کاریابی فنی و حرفه ای آبادان افتتاح شد
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان گفت: ایجاد و گسترش مراکز کاریابی یکی از سیاست های فعال بازار کار است که در کاهش نرخ بیکاری سهمی به سزا دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فاضل کعب عمیر امروز در آیین افتتاح مرکز جوان مشاوره شغلی و کاریابی که با حضور مسوولان شهری و منطقه ایی برگزارشد، با بیان اینکه مراکز کاریابی به عنوان حلقه واسط بین عرضه و تقاضای نیروی کار ایفای نقش می کنند، اظهار کرد: موسسات مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی در بازار کار جایگاه ویژه ای دارند و یکی از ابزارهای مهم شناخت و تنظیم بازار کار هستند..

او با اشاره به برخی از وظایف مهم مراکز کاریابی گفت: شناسایی بازار کار، ثبت نام از کارجو، شناسایی فرصت های شغلی، ارایه خدمات مشاوره و راهنمایی شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، معرفی و به کار گماری کارجویان واجد شرایط در واحدهای پذیرنده و حفظ و نگهداری اطلاعات شغلی و هویتی جویندگان کار از اصلی ترین وظایف این مراکز  است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان در پایان افزود: این مرکز با هدف توانمندسازی جوانان جویای کار، مدیریت نیروی مهارت دیده به بازار کار و مشاوره کارجویان فاقد تخصص و هدایت آنها به یادگیری تخصص، راه اندازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز