معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات کرونا به ۶۱ درصد از رانندگان مسافربری خوزستان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۷۲۴۶
پرداخت تسهیلات کرونا به  ۶۱ درصد از رانندگان مسافربری خوزستان
​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بیش از ۶ هزار راننده حمل و نقل عمومی بخش مسافربری استان موفق به دریافت تسهیلات وام کرونایی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فواد غزیعلی صبح امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا و مقابله با کرونا ویروس با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده به واسطه شیوع این ویروس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم نموده است.         

او گفت: بر اساس فرآیند تعریف شده در دریافت تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری، متقاضیان در سامانه کارا ثبت نام کردند و پس از تایید شرایط تعیین شده ۱۰ هزار و ۸۳۶  نفر در خوزستان مشمول دریافت این تسهیلات، تایید شدند که از این تعداد تا کنون ۶ هزار و ۶۲۷ نفر معادل ۶۱ درصد رانندگان تسهیلات در نظر گرفته شده را اخذ کردند.        

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: در این راستا تعداد ۴۸ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافربری فعال استان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تا کنون ۲۰ شرکت موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.         

غزیعلی در پایان بیان کرد: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های حمل و نقل مسافربری خسارت دیده به ازای هر نفر شاغل و ۶۰ میلیون ریال برای هر نفر راننده فعال بیمه شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.​

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز