سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

تلاش برای کسب اولین ۳ امتیازی خانگی/نظرمان برگزاری دیدار با پرسپولیس است نه تعویق

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۹۱۱۱
تلاش برای کسب اولین ۳ امتیازی خانگی/نظرمان برگزاری دیدار با پرسپولیس است نه تعویق
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان دیرتر از سایر تیم ها در نقل و انتقالات شرکت کرد اما امیدوارم که بتوانیم اولین سه امتیاز دیدار خانگی را به تماشاگران آبادانی هدیه کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سیروس پور موسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان تهران با اشاره به اینکه تیم صنعت نفت آبادان دیرتر از سایر تیم ها در نقل و انتقالات شرکت کرد، اظهار کرد: از تمام مسوولینی که برای رفع مشکلات باشگاه صنعت نفت تلاش کردند قدردانی می کنم و امیدوارم که بتوانیم اولین سه امتیاز دیدار خانگی را به تماشاگران آبادانی هدیه کنیم.

او در خصوص شناخت کادر فنی نفت از تیم پیکان گفت: به هر حال شناخت بنده از آقای تارتار دو جانبه است و از همدیگر شناخت کافی داریم. از شیوه رقابت با یکدیگر مطلع هستیم. اما با توجه به اینکه فیلم جدیدی از بازی‌های پیکان در اختیار نداشتیم، تمرکز اصلی در دردار پیش رو تمرکز بر روی بازی خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد جذب بازیکنان افزود: امسال در کنار تیم خود یک تیم جوان هم با مجوز باشگاه آماده سازی کردیم تا پشتوانه ی خوبی برای ما باشد و بتواند در فصل های آینده در شرایط مهم به کمک تیم بیاید.

پور موسوی در خصوص احتمال تعطیلی رقابت‌های لیگ به مدت دو هفته و لغو دیدار هفته دوم تیمش مقابل پرسپولیس بیان کرد: تا این لحظه به ما چیزی نگفتند. اما ما یک آذر باید مقابل پرسپولیس به میدان برویم که دیدار آخر از هفته دوم است. نظر ما این است که برگزار شود، اما در نهایت تابع نظر فدراسیون و ستاد مقابله با کرونا هستیم ولی متاسفانه هر لحظه احتمال تعویق رقابت ها وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در مورد علت تعویق دیدار تیمش با پیکان اضافه کرد: در خواست اول از این باشگاه بود و ما هم استقبال کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز