صنعت نفت آبادان ۲ - ۱ پیکان تهران؛

آبادان برزیلته با پنجره یا بی پنجره/شاهکار جوان ترها و دبل کاپیتان ریکانی

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۹۴۳۶
آبادان برزیلته با پنجره یا بی پنجره/شاهکار جوان ترها و دبل کاپیتان ریکانی
شاگردان پور موسوی در رقابتی تماشایی تیم فوتبال پیکان را با نتیجه دو بر یک مغلوب کردند و اولین گام خود را در لیگ بیستم محکم برداشتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صنعت نفت آبادان امشب در اولین گام خود در لیگ برتر بیستم میزبان تیم پیکان تهران بود که با نتیجه دو بر یک توانست مهمانش را مغلوب هنرنمایی های جوانان با انگیزه و کاپیتان با تجربه اش کند.

تیم صنعت نفت آبادان که نتوانست قرارداد بازیکنان جذب شده و حرفه ایی اش را به ثبت برساند تا در این دیدار از آنها بهره ببرد، با تیم دوم و ترکیبی از بازیکنان جوان و کم تجربه اما با انگیزه وارد رقابت با پیکان تهران شد. در این دیدار و در دقایق ابتدایی تیم پیکان توانست با یک هماهنگی بهتر در دقیقه ۲۳ روی یکی از حملات به ضربه پنالتی دست یابد تا توسط حجت حق‌وردی به گل برتری نیمه اول دست یابد.

نیمه دوم این دیدار صنعت نفت آبادان بهتر از پیکان ظاهر شد و با فشار و حملات متعدد سعی در گشودن دروازه حریف کرد. تا بالاخره با تصمیم پور موسوی علی خرم‌آبادی تنها تعویضی نفتی ها به زمین آمد تا در دقیقه ۷۵ صاحب یک موقعیت رو درو شد که بر اثر خطای دروازه بان پیکان و بر اساس تصمیم داور ضربه پنالتی به نع نفتی ها اعلام شد و اینبار کاپیتان طالب ریکانی توانست در دقیقه ۷۶ گل تساوی دیدار و تیمش را به ثمر برساند.

این پایان رقابت دو تیم نبود و نفتی ها که نمی خواستند در اولین گام خود در لیگ بیسیم و در خانه سه امتیاز را از دست بدهند، ۶ دقیقه بعد از گل تساوی، اینبار در یک پاسکاری عرضی کاپیتان ریکانی توپ را به شریعت زاده رساند و این بازیکن جوان پس از طی مسافتی مجدد توپ را از بین دو بازیکن پیکان به کاپیتان ریکانی رساند تا این بازیکن با تجربه در یک موقعیت استثنایی با یک ضربه تو سر توپ و شوت آن به کنج دروازه علیرضا رضایی، گل برتری و پیروزی صنعت نفت را به ثمر برساند.

در پایان پنجره بسته نقل و انتقالات، با وجود تیم دوم صنعت نفت و ترکیب جوانان و با تجربه پورموسی مانع از برد برزیلی های ایران نشد و این تیم گام اول خود را محکم برداشت و نشان داد تیم دوم صنعت نفت نیز این فصل از بازیکنان جوان و با انگیزه ایی بهره مند است و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

در همین راستا سید سیروس پورموسوی در این دیدار پیام پارسا، محمد اهل‌شاخه، امید حامدی‌فر، حسین ساکی، عبدالله ناصری، رضا امانی‌نژاد(۶۹ علی خرم‌آبادی)، محمود مطلق‌زاده ، محمد رضا غبیشاوی، طالب ریکانی، سید فاخر تهامی و احمد شریعت‌زاده را به میدان فرستاده بود.

همچنین علیرضا رضایی، حجت حق‌وردی، میلاد شیخ‌سلیمانی، مجید عیدی، محمد ستاری، حسین پورامینی، محمد خدابنده‌لو(۶۳ آرش قادری)، محمدامین درویشی(۴۶ معین عباسیان)، علی کوشکی(۶۳ محمد نوری)، رضا جبیره(۵۲ حسین حیدری(۶۸ نادر محمدی)) و ابراهیم صالحی بازیکنان مهدی تارتار در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدحسین ترابیان و کمک امیرمحمد داوودزاده، بهمن عبداللهی و مسعود حقیقی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده ابوطالب طاهریان بود.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز