مربی تیم پیکان تهران بیان کرد:

خیلی بهتر از صنعت نفت بودیم/روی اشتباهات فردی باختیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۹۴۴۷
خیلی بهتر از صنعت نفت بودیم/روی اشتباهات فردی باختیم
مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: روی اشتباهات فردی گل ها را دریافت کردیم و امیدواریم که بتوانیم در دیدار بعد مقابل شهر خودرو از همین الان شرایطی ایجاد بکنیم تا این باخت را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین پاشایی که به جای سرمربی تیم در نشست خبری پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان حاضر شده بود، دلیل عدم حضور مهدی تارتار در نشست خبری امشب را به خاطر توهین تماشاگران پشت بام های اطراف ورزشگاه بیان کرد.

او در خصوص دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان، گفت: ما خیلی بهتر از صنعت نفت رقابت کردیم و فرصت‌های زیادی از دست دادیم. هر چند آقای تارتار تازه به جمع تیم اضافه شده و هنوز وقت داریم که بتواند تفکرات خودش را در تیم پیاده کند.

مربی تیم پیکان تهران افزود: روی اشتباهات فردی گل ها را دریافت کردیم و امیدواریم که بتوانیم در دیدار بعد مقابل شهر خودرو از همین الان شرایطی ایجاد بکنیم تا این باخت را جبران کنیم.

پاشایی در خصوص اینکه چرا باشگاه پیکان عبدالله ویسی را برکنار کرد و اینکه در این دیدار پیکان از پنج تعویض خود استفاده کرد ولی رقابت برده را با شکست به پایان رساند، بیان کرد: در خصوص جایگزینی آقای تارتار با آقای ویسی مدیریت باشگاه باید توضیح بدهد. من در مقامی نیستم که در این خصوص صحبت کنم. اما در مورد اینکه چرا پنج تعویض انجام دادیم؛ دو تعویض از این پنج تعویض به علت مصدومیت بازیکنان بود و به اجبار این اتفاق انجام شد و بقیه تعویض ها را هم قطعاً بازیکنان نتوانسته بودند نظر سرمربی جلب کنند و تعویض شدند.

لازم به ذکر است که این دیدار قرار بود به صورت هماهنگ با دیگر دیدارهای هفته اول برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاد و امروز با توجه به اینکه صنعت نفت نتوانست قرارداد بازیکنان جذب شده اش را به ثبت برساند و از آنها بهره ببرد، با تیم دوم خود به میدان آمده بودو توانست روی خلاقیت بازیکنان جوان و با انگیزه و تجربه کاپیتان ریکانی این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز