استاندار خوزستان در حاشیه آیین افتتاحیه هنرستان شهدای وزارت امور خارجه در سوسنگرد؛

افتتاح هنرستان صنعتی گامی مهم در راستای توسعه مهارت افزایی دانش آموزان منطقه است

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۰۲۶۱
افتتاح هنرستان صنعتی گامی مهم در راستای توسعه مهارت افزایی دانش آموزان منطقه است
استاندار خوزستان گفت: افتتاح هنرستان صنعتی شهدای وزارت امور خارجه در سوسنگرد زمینه ساز رشد و ارتقای شاخص های مهارت آموزی در بین دانش آموزان منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه برگزاری آیین بهره برداری از هنرستان صنعتی شهدای وزارت امور خارجه در شهرستان سوسنگرد اظهار کرد: این هنرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

او با تاکید بر نقش مهم اجرای طرح توسعه کمی و کیفی هنرستان های صنعتی بر رشد شاخص مهارت‌آموزی در بین دانش آموزان؛ گفت: مدرسه به عنوان زیرساخت توسعه فضای فیزیکی لازم برای توسعه پایدار جامعه در همه مراحل را فراهم می آورد و بی شک هنرستان های صنعتی نقش مهمی در تحقق این امر ایفا می کند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه منطقه دشت آزادگان به یک منطقه صنعتی در حوزه نفت تبدیل شده است، افزود: توسعه مهارت افزایی در بین دانش آموزان زمینه ساز تربیت نیروی کار متخصص و ماهر برای حوزه‌های مختلف صنعتی را فراهم می آورد و این مهم بدون توسعه کمی و کیفی هنرستان های صنعتی امری ناممکن خواهد بود.

شریعتی در پایان بیان کرد: این هنرستان صنعتی رشته هایی از جمله جوشکاری صنعتی، کامپیوتر و دوره های مختلف فنی حرفه ای را برای دانش آموزان این منطقه ارایه خواهد نمود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز