فولاد خوزستان ۲ - ۱ استقلال تهران؛

شکست مجدد استقلال در فولاد آره نا/نکونام باز هم برنده جدال با آبی های پایتخت

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۰۷۰۵
شکست مجدد استقلال در فولاد آره نا/نکونام باز هم برنده جدال با آبی های پایتخت
شاگردان جواد نکونام در رقابتی تماشایی تیم فوتبال استقلال تهران را با نتیجه دو بر یک مغلوب کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان امشب از هفته دوم لیگ برتر بیستم میزبان تیم استقلال تهران بود که با نتیجه دو بر یک مهمانش را مغلوب کرد.

نیمه اول این دیدار علی رغم تلاش دو تیم برای گشودن دروازه های یکدیگر بدون گل به پایان رسید هر چند در 45 دقیقه اول تیم فولاد خوزستان بهتر از حریف ظاهر شد.

نیمه دوم این دیدار تا دقیقه 62 همچنان بدون گل ادامه یافت تا اینکه در یک رفت و برگشت توپ به مهدی قایدی در محوطه جریمه رسید و طبق تشخیص داور خطای بازیکن فولاد بر روی این بازیکن منجر به اعلام ضربه پنالتی شد تا وریا غفوری در دقیقه 63 این توپ را به گل تبدیل کند و استقلال یک بر صفر از میزبانش پیش افتد.

در ادامه بازیکنان نکونام که نمی خواستند در اولین دیدار خانگی خود بازنده باشند، حملات بیشتری را در دستور کار خود قرار دادند تا بالاخره در دقیقه 72 روی خطایی که پریرا از بازیکنان استقلال در قسمت سمت راست محوطه جریمه گرفت، روی سانتر پاتوسی توپ به فرشاد احمد زاده رسید تا این بازیکن فرصت طلب با سر توپ را وارد دروازه حسینی کند و گل تساوی تیمش را به ثمر رسانده باشد.

این پایان کار نبود و بازیکنان فولاد به دنبال دست یابی به گل دیگری بودند و بارها در محوطه جریمه استقلال حاضر شدند تا بالاخره در دقیقه 89 خطای بازیکن استقلال بر روی بازیکن فولاد در محوطه جریمه اینبار یک ضربه پنالتی از سوی داور برای بازیکنان نکونام اعلام شد و پریرا این توپ را به گل تبدیل کرد و تیمش را دو بر یک جلو انداخت تا این دیدار نیز همچون دیدار آخر لیگ برتر 19 دو بریک به نفع فولاد خوزستان به پایان برسد و استقلال تهران دست خالی به تهران باز گردد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، صالح حردانی(74 فرزاد جعفری)، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس(92 احمد عبدالله‌زاده)، آیاندا پاتوسی(74 ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده(96 سینا شاه‌عباسی)، محمد قاسمی‌نژاد(93 سید محمد میری)و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاده بود.

همچنین سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری(96 متین کریم‌زاده)، آرش رضاوند(69 محمد دانشگر)، فرشید اسماعیلی(95 بابک مرادی)، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری(87 شیخ دیاباته) بازیکنان محمود فکری در مصاف با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر و کمک‌ فرهاد مروجی، جلیل شعرانی و محمدرضا تارخ برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده ایرج نظری بود.

در این دیدار فرشاد احمدزاده(66)، مهران درخشان‌مهر(83) محمد آبشک(84) از فولاد و موسی کولی‌بالی(79)، مسعود ریگی(86) عارف غلامی(86) محمدحسین مرادمند(89) از استقلال کارت زرد دارور ا دریافت کردند.

همچنین حسین زاهدی فر در دقیقه 39 به غبیشاوی مربی فولاد، سعید عزیزیان مربی استقلال در دقیقه 65 به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد نشان داد. در همین راستا حسین کعبی مربی فولاد نیز در دقیقه 86 به دلیل اعتراض و درگیری فیزیکی کارت قرمز داور را دریافت کرد و از زمین دیدار خارج شد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با چهار امتیاز در رده سوم جدول و استقلال خوزستان با سه امتیاز در رده پنجم لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های ایران قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز