سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

تهیه و انتشار ۴۰ خبر حوزه دفاع مقدس به زبان های بین المللی

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۱۷۲۱
تهیه و انتشار ۴۰ خبر حوزه دفاع مقدس به زبان های بین المللی
سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان گفت: در یک اقدام فرهنگی و پاتک رسانه ای قصد داریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهل خبر و گزارش شاخص تولیدی را به زبان های انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هوشنگ نوبخت امروز در جلسه اهمیت رسانه ای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس از چاپ و انتشار اخبار این حوزه در رسانه ها به زبان عربی و انگلیسی خبر داد و اظهار کرد: قصد داریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهل خبر و گزارش تولیدی را به زبان های انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر کنیم.

او گفت: در اینکه در اوج جنگ نرم رسانه ای قرار داریم، شکی نیست و همه نیز بر این باور هستیم که در این مبارزه تنها با تولید و انتشار حداکثری اخبار و محتواست که می توانیم در این عرصه به مقابله و مبارزه با امپراطوری های بزرگ رسانه ای بپردازیم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: اهمیت استراتژیک خوزستان و زوم کردن رسانه های معاند در برخی بحران های این خطه باعث شد تا ما هم در یک پاتک رسانه ای نسبت به ترجمه اخبار ارزشی و فرهنگی حوزه دفاع مقدس اقدام کنیم.

نوبخت در پایان ضمن تقدیر از صداوسیمای مرکز خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات خوزستان، بسیج رسانه خوزستان، نشریات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی که همچون همیشه در این زمینه با حوزه دفاع مقدس همکاری و تعامل داشته و دارند، بیان کرد: اخبار منتشره به زبان انگلیسی و عربی را در همه حوزه ها منتشر خواهیم کرد تا بیشترین گستره مخاطب را در بر بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز