سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد/امیدوارم نفتی ها بتوانند کیفیت شان را نشان بدهند

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۳۷۶۱
پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد/امیدوارم نفتی ها بتوانند کیفیت شان را نشان بدهند
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انگیزه بازیکنان ما در دیدار با تیم پرسپولیس بالا است و امیدوارم بتوانیم کیفیت خود را نشان بدهیم و فوتبال خوبی را مقابل یکی از بهترین تیم های ایران انجام بدهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، مجتبی حسینی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: با بهترین تیم ایران باید رقابت ‌کنیم چه از نظر بازیکن و چه کادر فنی بهترین هستند.

او گفت: اکثر بازیکنان پرسپولیس ملی‌پوش هستند و این تیم بازیکنان بزرگ و کادر فنی بزرگی دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که برای اولین بار قرار است فردا از روی نیمکت و در کنار زمین هدایت شاگردانش را در این دیدار حساس انجام دهد، با اشاره به اینکه کار تیم ما خیلی سخت است در پایان افزود: این موضوع انگیزه بازیکنان ما را بیشتر می‌کند، امیدوارم بتوانیم کیفیت خود را نشان بدهیم و فوتبال خوبی را مقابل یکی از  بهترین تیم های ایران انجام بدهیم.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در دو دیدار قبلی خود مقابل تراکتور سازان در تبریز و سایپا در مسجدسلیمان به تساوی دست یافت که در هر دو دیدار سرمربی تیم به دلیل محرومیت نتوانست از روی نیمکت شاگردانش را هدایت کند.

مجتبی حسینی در دیدار هفته پایانی لیگ یک(98-99) به دلیل صحبت هایش در جریان پیروزی سه بر صفر مس کرمان مقابل علم و ادب تبریز با چهار جلسه محرومیت مواجه شد و پس از پیگیری ها و دفاع وکیل حقوقی باشگاه مسجدسلیمان در نهایت این سرمربی از این هفته می تواند از کنار زمین به هدایت تیمش بپردازد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز