مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

خوزستان مهیای استقبال از پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۴۱۵۰
خوزستان مهیای استقبال از پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس می شود
مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان، مهیای میزبانی از ۶ شهید گمنام دفاع مقدس خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هوشنگ نوبخت مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از آمادگی کامل استان برای میزبانی از شهدای گمنام خبر داد و اظهار کرد: مردم انقلابی و شهیدپرور پایتخت دفاع مقدس همچون همیشه مشتاق میزبانی از شهدای گمنام هستند.

او گفت: با تدابیر سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان مبنی بر معرفی بهترین مکان ها برای خاکسپاری شهدای گمنام و بررسی همه جانبه شرایط در نهایت مقرر شد که ۶ شهید گمنام در سه نقطه از خوزستان تشییع و تدفین شوند.

سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: شرکت فولاد خوزستان، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و گروه توپخانه ۶۴ الحدید از مکان هایی هستند که با ساخت یادمان شهدا و ایجاد زیرساخت ها و بسترهای مناسب، شرایط پذیرش و افتخار میزبانی و تدفین شهدای گمنام را دارند.

 نوبخت بیان کرد: به منظور هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان خوزستان و همچنین رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، به زودی جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس با حضور استاندار خوزستان برگزار می شود تا برنامه ریزی های لازم برای میزبانی و خاکسپاری شایسته شهدای عزیز صورت بگیرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان اضافه کرد: زمان، مکان و شیوه اجرای مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان خوزستان به زودی از طریق رسانه ها به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز