سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:

تغییر رنگ وضعیت کرونایی شادگان از نارنجی به زرد/هر گونه تجمع یا برپایی مراسم تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۸۳۶۸
تغییر رنگ وضعیت کرونایی شادگان از نارنجی به زرد/هر گونه تجمع یا برپایی مراسم تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونا در شادگان از نارنجی به زرد تغییر کرد.

امید صبری پور امروز شنبه پانزدهم آذر ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان، با تاکید بر لزوم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت شیوع کرونا ویروس شادگان از حالت نارنجی به زرد تغییر یافت.

او با بیان اینکه در جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان شادگان از نارنجی به زرد تغییر کرد، گفت: همکاری مردم برای مهار کرونا لازم و ضروری است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: با توجه به وجود کرونا در جامعه، لازم است شهروندان و کسبه و همه آحاد جامعه همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه مواردی همچون عدم خروج غیر ضروری از منزل و شرکت نکردن در تجمع‌ها و استفاده از ماسک، اهتمام ورزند.

صبری پور بیان کرد: هر گونه تجمع یا برپایی مراسم جشن شادی و عزا تا اطلاع ثانوی در سطح شهر و روستاهای شادگان همچنان ممنوع است.

نماینده عالی دولت در شادگان در پایان ضمن بیان اینکه مردم باید با هوشیاری همچنان قوانین و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند، اضافه کرد: قطعاا در صورت عدم همکاری مردم شاهد بازگشت شهرستان شادگان به وضعیت نارنجی یا قرمز خواهیم شد، لذا از شهروندان تقاضا داریم برای مهار کرونا دستورالعمل ها را رعایت کنند.

 

نظر شما