مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

عملیات تعمیر مدارس استثنایی منطقه آزاد اروند آغاز شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۴۱۴۱
عملیات تعمیر مدارس استثنایی منطقه آزاد اروند آغاز شد
مدیر آموزش، توسعه و تعالی سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به کار پروژه تعمیرات مدارس استثنایی منطقه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علی الیاسی با بیان اینکه تعمیر، تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی کودکان استثنایی از اولویت های این مدیریت است، اظهار کرد: در ادامه پروژه رسیدگی به مدارس استثنایی، تعمیرات این فضاهای آموزشی در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

او با اشاره به اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای این موضوع، گفت: از جمله مواردی که در دستور کار این مدیریت برای تعمیر مراکز و مدارس ده گانه استثنایی منطقه در نظر گرفته شده شامل ایمن سازی فضا، استاندارد سازی، تعمیرکفپوش، کاشی و سرامیک، سایبان آب خوری، نصب نرده محافظ، رنگ آمیزی، حیاط پویا و… است که سعی شده تا این عملیات کم تر از یک ماه، به پایان برسد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی سازمان منطقه آزاد اروند برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی را محور اصلی در اجرای این پروژه دانست و افزود: با توجه به آسیب پذیربودن این دانش آموزان و به منظور رفاه حال آنها، تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد فضاهای استاندارد، نشاط و آرامش را در بین این عزیزان افزایش دهیم.

الیاسی با تاکید بر شناسایی و تشخیص نوع مشکلات این کودکان مانند مشکلات عاطفی، اجتماعی و اضطراب، بیان کرد: هر چقدر فضاهای آموزشی این کودکان به استانداردهای مختص با ناتوانی های فیزیکی آنها نزدیک تر باشد، قطعا میزان یادگیری و آموزش پذیری آنها نیز افزایش می یابد.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان اضافه کرد: در مرحله بعد نیز زیباسازی، تهیه وسایل بازی و رفاهی و رفع سایر نیازهای این مدارس به منظور فراهم سازی نشاط هر چه بیشتر کودکان استثنایی و ارتقای کیفیت مراکز و مدارس استثنایی منطقه در دستورکار سازمان منطقه آزاد اروند است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز