با اقدام به موقع اورژانس ۱۱۵؛

مادر ۶۳ ساله آبادانی از مرگ حتمی نجات یافت

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۹۴۱۱
مادر ۶۳ ساله آبادانی از مرگ حتمی نجات یافت
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان گفت: مادر ۶۳ ساله با احیا موفق فوریت های پزشکی آبادان به زندگی دوباره بازگشت

امین منصور امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی درخواست کمک برای خانم ۶۳ ساله آبادانی در ساعت ۰۲:۰۳ بامداد امروز جمعه ۵ دی ۹۹ از مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان، سریعا نزدیکترین واحد امدادی از پایگاه اورژانس ۱۱۵ ذوالفقاری به محل حادثه اعزام شد.

او با اشاره به اینکه بیمار فاقد هر گونه علایم حیاتی بود، گفت: کارشناسان فوریت های پزشکی در اقدامی به موقع و موفق و با استفاده از دانش و مهارت خود اقدام به احیا این مادر ۶۳ ساله کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: با ادامه احیای قلبی تنفسی علایم حیاتی بیمار در داخل آمبولانس بر می گردد و بیمار جان دوباره ای می گیرد.

منصور بیان کرد: بیمار ضمن ادامه پایش علایم حیاتی و حمایت های تنفسی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی برای  بررسی بیشتر و ادامه روند درمان به بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان منتقل می شود.

مدیر فوریت های پزشکی در پایان اضافه کرد: این اقدام موفق و قابل ستایش پرسنل فوریت های پزشکی آقایان"رضا آرمون و ابراهیم نگراوی" مورد تایید و توجه پزشک اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان قرار می گیرد و دکتر یوسف کولیوندی برای پرسنل مذکور به صورت کتبی درخواست تشویقی می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز