مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان بیان کرد:

حق هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تضییع شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۹۴۲۶
حق هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تضییع شد
مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص تصمیم مالک باشگاه ماشین سازی تبریز که باعث عدم حضور سک نیمه ایی عوامل صدا وسیما به ورزشگاه بنیان دیزل شد، گفت: امروز حق هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تضییع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان پس از برتری یک بر صفر شاگردان مجید حسینی با درگیری بین بازیکنان دو تیم به پایان رسید.

مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان با گلایه از عدم پخش مستقیم این مسابقه اظهار کرد: ما از صدا و سیمای استان آذربایجان گلایه مندیم که اختیارشان را به دست مالک باشگاه ماشین سازی می‌دهند. جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد؟ صدا و سیما که همیشه می‌گوید مستقل است چگونه تن به همچین خواسته‌ای داد؟ صدا و سیما نباید اینگونه تصمیم بگیرد و احساسات هواداران یک تیم دیگر را نادیده بگیرد.

مهران حسنوند گفت: امروز حق هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تضییع شد. باید با مالک و مدیران باشگاه ماشین سازی برخورد شود که دیگر شاهد چنین تصمیماتی نباشیم. ما چنین رفتاری را محکوم می‌کنیم و مطمئنا مراجع ذی صلاح باید به این مساله ورود کنند تا دیگر شاهد چنین مسایلی نباشیم.

او در خصوص اتفاقات پایان این دیدار نیز افزود: در پایان این مسابقه، ایمان باصفا شماره ۶ تیم ماشین سازی به سمت تیم ما آمد و فحاشی کرد که همین وضعیت باعث شد احمد گوهری با او درگیر شود.

مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان در پایان بیان کرد: متاسفانه پس از شکست نتوانستند ضعف‌های فنی خودشان را قبول کنند و توهین کردند که موجب شد پایان این دیدار به آن شکل تمام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز