سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

امیدواری و بازگشت به رقابت دو مشخصه بارز صنعت نفت است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۱۹۹۶
امیدواری و بازگشت به رقابت دو مشخصه بارز صنعت نفت است
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از بازیکنان صنعت نفت تشکر می کنم که مثل دیدار های قبلی تمرکز خود را بعد از دریافت گل از دست ندادند و به رقابت برگشتند. مهمترین مشخصه ما در این دیدار بازگشت به رقابت و امید تا آخرین لحظه بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امیر حسین پیروانی که معمولا به جای سید کریم پور موسوی در نشست های خبری حاظر می شود، عصر امروز نیز پس از تساوی تیمش با  سایپا در نشست پایانی اظهار کرد: رقابت را خوب آغاز کردیم، در 20 دقیقه اول موقعیت هایی ایجاد کردیم اما بهره کافی را نبردیم. در نیمه دوم نیز حدود 30 دقیقه تمرکز تیمی را از دست داده بودیم و تحت فشار حریف قرار گرفتیم.

او با بیان اینکه به نظر من سایپا امروز بهتر از روزهای قبل رقابت کرد به ویژه از دقیقه 45 تاحدود دقیقه 70، گفت: در ادامه تیم سایپا روی توپ های بلند و برداشتی موفق عمل کرد و نهایتا به گل رسید.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مهمترین مشخصه ما در این دیدار بازگشت به رقابت و امید تا آخرین لحظه بود، افزود: از بازیکنان صنعت نفت تشکر می کنم که مثل دیدار های قبلی تمرکز خود را بعد از دریافت گل از دست ندادند و به رقابت برگشتند و با سیستم 3-4-3 سعی کردیم بیشتر در حمله حضور داشته باشیم که خوشبختانه روی یکی از موقعیت ها بالاخره به گل دست یافتیم.

پیروانی بیان کرد: قطعا باید فیلم این دیدار را بررسی کنیم و ببینیم به چه دلیل بازیکنان در دقایقی از این رقابت تمرکز خود را از دست دادند و ایراد کار را بیابیم و اصلاح کنیم. ما هنوز فرصت داریم و باید خود را برای دیدار های آتی آماده تر کنیم.

او در خصوص قضاوت این دیدار اضافه کرد: داور جوان بود و داوری خوب بود، فکر می کنم اگر خود داور یکبار فیلم مسابقه را ببینید احتمالا در تصمیم های خود تجدید نظر کند. البته اشتباه تاثیر گذاری نداشتند و امیدوارم در آینده با تجربه تر و بهتر قضاوت کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان با اشاره به بازگشت حکیم نصاری به میدان پس از مصدومیت، افزود: خوشحالم که حکیم نصاری در اولین یدارش پس از هفته ها مصدومیت و دوری از میادین فوتبال در سرنوشت این دیدار تاثیر گذار بود. او بازیکنی با اخلاق و خوش تکنیک است و امیدواریم بتوانیم در هفته های آتی از حضور این بازیکن بیشتر استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز