سرمربی تیم فوتبال سایپا بیان کرد:

بهترین رقابت را روبروی صنعت نفت انجام دادیم/می توانستیم ۲ بر صفر برنده مسابقه باشیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۲۰۱۵
بهترین رقابت را روبروی صنعت نفت انجام دادیم/می توانستیم ۲ بر صفر برنده مسابقه باشیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در موقعیت سه به یک می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم که بخشی از آن به تجربه بازیکنان ما بر می گردد زیرا بازیکنان خیلی با تجربه ایی نیستند و قدر این موقعیت ها را ندانستند تا اینکه در نهایت در آخر دیدار گل تساوی را دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ابراهیم صادقی پس از تساوی خانگی تیمش با تیم صنعت نفت آبادان از هفته نهم لیگ برتر بیستم رقابت های فوتبال باشگاه های کشور با حضور در نشست پایانی این دیدار اظهار کرد: در مجموع رقابت خوبی را شاهد بودیم و موقعیت های خوبی خلق شد. در نیمه اول تیم ما نتوانست خوب رقابت کند و تیم صنعت نفت بهتر از ما رقابت کرد.

او با بیان اینکه در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم، گفت: با تغییراتی که در تیم انجام دادیم، مسابقه را در اختیار گرفتیم و به گل رسیدیم و حتی پس از گل نیز صاحب موقعیت هایی هم شدیم و در این گونه دیدارها باید نتیجه یک هیچ را حتی به دو هیچ تبدیل کرد تا بتوانیم راحت تر فوتبال را ادامه دهیم اما متاسفانه دقت نکردیم. در موقعیت سه به یک هم می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم که بخشی از آن به تجربه بازیکنان ما بر می گردد زیرا بازیکنان خیلی با تجربه ایی نیستند و قدر این موقعیت ها را ندانستند تا اینکه در نهایت در آخر دیدار گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه از شکل تیم به ویژه در نیمه دوم خیلی راضی هستیم، افزود: در نیمه دوم توانستیم خوب پاس دهیم و فکر می کنیم از نظر ایجاد موقعیت، این دیدار بهترین رقابت ما در نُه هفته اخیر بود و می توانستیم با نتیجه دو هیچ این مسابقه را به پایان برسانیم اما در کل به آینده امیدواریم.

صادقی در خصوص قضاوت این دیدار بیان کرد: در داوری این دیدار مشکل خاصی مشاهده نشد و دو تیم به تصمیم های تیم داوری اعتراضی نداشتند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سایپا به یک بلوغ رسیده اما نتوانسته نتیجه بگیرد، اضافه کرد: درست می گویید، وقتی بد رقابت می کنید انتظار نتیجه هم نباید داشته باشید، اما سایپا در دو سه هفته اخیر خوب مسابقه داده و توانسته حریفان را در اختیار بگیرد. در دیدار امروز ما با تیم صدر جدول رقابت کردیم، صنعت نفت تیم خوبی است، کادر فنی و بازیکنان با کیفیتی دارد اما همین تیم را هم توانستیم تحت فشار قرار دهیم و در محوطه جریمه اش صاحب موقعیت بشویم. باید صبور باشیم و بیشتر با بازیکنان کار کنیم. از طرفی هم بازیکنانمان باید قدر این موقعیت ها را بیشتر بدانند به ویژه بازیکنان جوان که باشگاه سایپا این فرصت را در اختیارشان قرار داده تا در لیگ برتر رقابت کنند. قطعا با تلاش بیشتر در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز