رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

۵ کشته و مصدوم در حادثه دلخراش واژگونی پژو ۴۰۵

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۳۷۸۲
۵ کشته و مصدوم در حادثه دلخراش واژگونی پژو ۴۰۵
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بر اثر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در بزرگراه آبادان به اهواز پنج نفر کشته و مصدوم شدند.

امین منصور ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۷:۲۵ به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این سانحه در بزرگراه آبادان به اهواز(نزدیک روستای سلمانه) اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله با توجه به تعداد مصدومین، مرکز پیام اورژانس پیش بیمارستانی پنج دستگاه آمبولانس را به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر فوریت های پزشکی آبادان با اشاره به اینکه این حادثه دلخراش سه مصدوم و دو فوتی برجای گذاشت، افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از ارایه خدمات درمانی اولیه به مصدومان این حادثه برای ادامه روند درمان، مدد جویان را به بیمارستان های طالقانی، بهشتی و امام خمینی(ره) آبادان منتقل کردند.

منصور در پایان با اشاره به اینکه مجروحان این حادثه به تفکیک چهار مرد و یک زن بودند، بیان کرد: در این حادثه دلخراش یکی از مجروحان به علت شدت مصدومیت در دم جان جاخت و متاسفانه مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان طالقانی آبادان و علیرغم تلاش کادردرمانی بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

نظر شما