با حضور ۴۰ سوارکار در آبادان؛

رقابت های چهارجانبه سوارکای جام شهدای اروند برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۴۳۹۴
رقابت های چهارجانبه سوارکای جام شهدای اروند برگزار شد
مدیر توسعه ورزشی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اروند در دو روز گذشته میزبان تورنمنت چهارجانبه سوارکای جام شهدای اروند بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پیمان ادیبی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان آبادان و هیات سوارکاری منطقه آزاد اروند و با حمایت بخش خصوصی برگزار شد.

او گفت: این رقابت ها با حصور تیم های بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و منطقه آزاد اروند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر توسعه ورزشی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این رویداد ۴۰ سوارکار با اسب های اصیل عرب در مسافت های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر سرعت محدود با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ادیبی بیان کرد: در رده ۴۰ کیلومتر سوارکاران به ترتیب جاسم مطوری سوارکار اسب گلستان، امین میرعلیپور با اسب ویگن بهروزی، پویا عطایی نیا با اسب کاندید دیمچه، سینا احمدی با اسب یورش دیمچه، محمد معاوی با ریمه معاوی و زینب کدخدایی با اسب شبدیز موفق به گذراندن مسیر شدند.

او اضافه کرد: در رده ۶۰ کیلومتر نیز حسین فیصلی زاده با اسب نایف، ستاره رییسی با اسب نازدخت وحیدی، محمد وادی با اسب ساغر، حشمت حسن زاده با اسب نازگل سردار، باربد راد با اسب کی نو و اسما جاموسی با اسب ودیع دیمچه موفق به گذراندن مسیر شدند.

مدیر توسعه ورزشی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان افزود: در رده ۸۰ کیلومتر سرعت محدود نیز رحمان قربانی با اسب شاهپور، مهدی کلیددار با اسب دلدل، علی محمدی با اسب نجمه، محسن معلا با اسب آپاچی، عباس تاجدینی با اسب زلزله، حمید راهپیمایی، علی دیده بان اردکانی با اسب ژاندار، موسی دودمان با اسب آهو، مرجان فیصلی زاده با اسب لیدی و ابراهیم محمدی با اسب ستاره موفق به گذراندن مسیر شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز