رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

آغاز توزیع گسترده روغن خوراکی در خوزستان با نظارت سازمان صمت

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۷۰۳۹
آغاز توزیع گسترده روغن خوراکی در خوزستان با نظارت سازمان صمت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع گسترده روغن خوراکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیرحسین نظری امروز پنج شنبه هجدهم دی ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: توزیع گسترده روغن خوراکی با مدیریت و نظارت این سازمان در سطح استان خوزستان آغاز شده است تا کمبود این کالا در بازار برطرف شود.

او گفت: با توجه به بررسی های میدانی روند توزیع روغن خوراکی در استان تغییر یافته است و توزیع این کالا با مدیریت سازمان صمت به منظور نظارت هر چه بیشتر بر عرضه و توزیع این کالا و رفاه حال مردم از دیروز چهارشنبه هفدم دی ماه جاری آغاز شده است.

رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به اینکه توزیع روغن خوراکی به دو روش مویرگی و توزیع در بین فروشگاه های بزرگ در حال انجام است، افزود: با نظارت این سازمان و با همکاری شرکت های پخش، توزیع روغن خوراکی در اهواز و سایر شهرستان های خوزستان آغاز شده و روغن خوراکی بدون فروش اجباری در کنار سایر کالاها عرضه می شود.

نظری بیان کرد: سهمیه روغن خوراکی خرده فروشان تا سه برابر و فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها تا ۱۰ برابر افزایش یافته است و عملا نباید مشکلی در عرضه و مصرف این کالا در استان داشته باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پایان با بیان اینکه تا زمان نیاز روغن خوراکی با همین شیوه در استان توزیع خواهد شد، تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف در عرضه روغن خوراکی تنها به واحدهای صنفی که دارای پروانه کسب هستند روغن خوراکی تحویل داده می شود.

نظر شما