همزمان با ششمین دوره جایزه فیروزه کشور؛

دومین جشنواره"جایزه فیروزه" خوزستان برگزار خواهد شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۹۴۷۵
دومین جشنوارهجایزه فیروزه خوزستان برگزار خواهد شد
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان با نگاه ویژه به کسب و کارهای فرهنگی بومی استان همزمان با ششمین دوره جایزه فیروزه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مرتضی جمشیدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ظرفیت های تولیدات فرهنگی، ترویج استفاده از محصولات فرهنگی بومی استان و ایجاد فضای رقابتی میان تولید کنندگان، کارآفرینان و هنرمندان است.

او گفت: این جشنواره در دو بخش کسب و کارهای نوپا(استارتاپ ها) و کالاهای فرهنگی بومی استان به منظور حمایت و شناسایی تولیدکنندگان و علاقه مندان فعال خوزستان در زمینه تولید استارتاپ های خلاق و فرهنگی و کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی متناسب با فرهنگ و سنت های غنی موجود در استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: علاقه مندان باید در هر بخش آثار خود را تا ۲۵ بهمن ماه از طریق سامانه jayezehfiroozeh.ir ارسال کنند.

جمشیدی در پایان بیان کرد: دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان با همکاری اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان، پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز نوآوری و شتابنده فانوس، اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز