استاندار خوزستان خبر داد:

تامین ۱۲ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند خوزستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹۶
تامین ۱۲ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند خوزستان
استاندار خوزستان گفت: ۱۲ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استان تا کنون تامین شده و برای توزیع بین دانش‌آموزان، در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه جاری در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه تمام تلاش دستگاه‌های مربوطه ایجاد عدالت آموزشی در تمامی مناطق مختلف استان است، اظهار کرد: برای استفاده دانش‌آموزان از آموزش مجازی در این شرایط سخت کرونایی، از تمامی ظرفیت‌ها از جمله شرکت‌ها برای تامین تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند استان استفاده شده است.

او گفت: در کنار تامین این تعداد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند خوزستان، تفاهم نامه تامین ۲۵ هزار تبلت بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان نیز منعقد شده که به زودی تامین خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: تامین تبلت برای دانش‌آموزان استثنایی خوزستان نیز در دستور کار استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان در پایان بیان کرد: در مورد کمبود نیروی آموزشی و خرید خدمات هم تصمیم هایی گرفته شده تا برای جوانان خوزستان ایجاد اشتغال شود و نیروی معلم مورد نیاز نیز برای کلاس‌های درس استان تامین شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز