رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

بازگشت به زندگی جوان ۳۹ ساله با تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۵۷۷۳
بازگشت به زندگی جوان ۳۹ ساله با تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از احیای جوان 39 ساله توسط کارشناسان اورژانس خبر داد.

منصور امین امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس با مرکز اورژانس آبادان در ساعت ۸:۳۱ امروز پنج شنبه 23 بهمن ماه جاری مبنی بر ایست قلبی تنفسی یک جوان ۳۹ ساله، سریعا از نزدیک ترین پایگاه اورژانس یک کد آمبولانس به محل درخواست اعزام شد.

او با بیان اینکه این مورد در منطقه ذوالفقاری اتفاق افتاده بود، گفت: کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار حاضر شدند اما او فاقد هر گونه علام حیاتی بود.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:  عملیات CPR(احیا قلبی ریوی) به سرعت توسط کارشناسان فوریت های پزشکی بر بالین بیمار انجام شد.

منصور بیان کرد: در همین راستا عملیات لوله گذاری تنفسی برای بیمار در حین اعزام در آمبولانس انجام شد و احیا قلبی ریوی بیمار تا رسیدن به بیمارستان ادامه یافت و بیمار با برگشت علایم حیاتی تحویل بیمارستان داده شد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان اضافه کرد: همچنین به خاطر عملیات لوله گذاری و cpr موفق توسط کارشناسان اعزامی، به صورت کتبی و شفاهی از سوی متخصص طب اورژانس شهید بهشتی(دکتر محمدیان) و مدیر پرستاری بیمارستان مورد تشویق قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز