عصر امروز با رای اعتماد هیات وزیران؛

قاسم سلیمانی استاندار خوزستان شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۷۳۲۷
قاسم سلیمانی استاندار خوزستان شد
هیات وزیران در جلسه امروز خود، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری دکتر قاسم سلیمانی، به او به عنوان استاندار منتخب خوزستان رای اعتماد دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هیات وزیران در جلسه عصر امروز یکشنبه 26 بهمن ماه جاری که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، به او به عنوان استاندار منتخب خوزستان رای اعتماد دادند.

رییس جمهور ضمن تبریک به قاسم سلیمانی، او را از استانداران با سابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش ها و سختکوشی های بی شائبه غلامرضا شریعتی استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

دکتر روحانی ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم شریف این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

رییس جمهور همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط به ویژه سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان به خصوص برای استمرار پروژه های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه – بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

لازم به ذکر است که قاسم سلیمانی دشتکی پیش از این به عنوان استاندار ایلام و از آغاز دولت یازدهم به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری در حال خدمت بوده است.

غلامرضا شریعتی استاندار سابق خورستان، امروز به عنوان رییس سازمان استاندارد ایران تعیین شد.

 

 

 

نظر شما