با برگزاری مراسمی در زادگاه گلف خاورمیانه؛

نفرات و تیم های برتر اولین ماراتن گلف قهرمانی کشور اعلام شد+ببینید

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۹
نفرات و تیم های برتر اولین ماراتن گلف قهرمانی کشور اعلام شد+ببینید
آیین اختتامیه مسابقات گلف آزاد قهرمانی کشور پس از شناخت تیم ها و نفرات برتر، با حضور مسوولین مختلف کشوری و استانی در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، این مراسم با حضور علی جمعه قلی زاده پیشکسوت عرصه گلف و مشاور فنی فدراسیون گلف کشور – گودرز مولایی مربی تیم ملی گلف کشور- رضا علیجانی رییس هیات گلف خوزستان – ابوذر شجاعی برجویی رییس هیات گلف مسجدسلیمان – شهرام داراب پور مشاور ورزشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از گلفرهای کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مجموعه گلف نفت برگزار شد.

رییس هیات گلف مسجدسلیمان در این مراسم با اشاره به کیفیت بالای مسابقه ها و استقبال شایسته ی گلفر ها از این دوره رقابت ها، اظهار کرد: این مسابقه ها برای نخستین بار در سطح کشور طی چهار روز و با رعایت استانداردهای بین المللی و با حضور 75 گلفر از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان و تحت عنوان گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از کار آفرین نمونه کشوری"دکتر یوسف داودی" با همکاری مشترک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

ابوذر شجاعی برجویی افزود: اگر چه محدودیت های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا مانع از حضور همه تیم ها و گلفرها شد اما حضور همین تعداد نیز نشان دهنده عمق علاقه و اشتیاق گلف بازان به این ورزش مفرح است و امیدوارم به زودی با پایان عمر این ویروس منحوس شاهد برگزاری مسابقه ها در سال آینده با حضور تمامی عزیزان باشیم.  

رییس هیات گلف خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر از عنوان مسابقه ها که تکریم خیرین است، اظهار کرد: همانگونه که کار خیر ارزشمند است، تکریم خیر نیز کاری پسندیده و توصیه شده است و لازم است فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود.

رضا علیجانی افزود: شاهد برگزاری مسابقه هایی با سطح کیفی بالا و رقابت های نزدیک به هم بودیم و امیدواریم باز هم شاهد برگزاری چنین رقابت هایی و جذب گلفر های جدید به این ورزش باشیم.

گودرز مولایی مربی تیم ملی کشورمان نیز طی سخنانی اظهار کرد: این رقابت ها اولین ماراتن گلف کشور بود و بسیار نزدیک به هم برگزار شد و گویای توانمندی و آمادگی جسمانی گلفرهای عزیز اعم از بزرگسال و پیشکسوت بود که نوید بخش دلچسب تر شدن مسابقه ها است.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم اختتامیه، نتایج این دوره از رقابت ها به شرح اعلام شد:

در بخش بانوان خانم ها نازنین رستمی، شهرزاد عیدی وندی و خورشید جمال پور هر سه از مسجدسلیمان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش انفرادی آقایان که در دو بخش پیشکسوتان بالای 55 سال و بزرگسالان زیر 55 سال برگزار شد نفرات زیر مقام های قهرمانی را از آن خود کردند.

در بخش پیشکسوتان بالای 55 سال آقای منوچهر نصیری از مسجدسلیمان با 303 ضربه مقام نخست را کسب کرد. فهد دریس از آبادان با 312 ضربه دوم شد و محمدرضا شینی با 313 ضربه به مقام سوم دست یافت.

در بخش انفرادی بزرگسالان زیر 55 سال آقایان سجاد کرم پور از اهواز با 287 ضربه، عباس قنبری از مسجدسلیمان با 287 ضربه و مرید قنبری از مسجدسلیمان با 291 ضربه به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.

در رده ی تیمی نیز تیم پرافتخار هیات گلف مسجدسلیمان مقام نخست را کسب کرد و تیم هیات گلف خوزستان و شاهین شهر به ترتیب در رده های دوم تا سوم قرار گرفتند.

نظر شما