استاندار خوزستان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد توازن و تعادل در تقسیم امکانات و منابع برای توسعه زیربنایی خوزستان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۹۴۰۷
ضرورت ایجاد توازن و تعادل در تقسیم امکانات و منابع برای توسعه زیربنایی خوزستان
استاندار خوزستان گفت: ایجاد هم افزایی در راستای توسعه استان و توزیع عادلانه و متوازن منابع در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، قاسم سلیمانی دشتکی که به تازگی سکان استانداری خوزستان را در اختیار گرفته عصر روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ با حضور در اندیمشک پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در نشست شورای برنامه ریزی که در سرسرای کوثر فرمانداری اندیمشک برگزار شد شرکت کرد.

استاندار خوزستان در این نشست با بیان اینکه اندیمشک ظرفیت بالایی برای توسعه برخوردار است، اظهار کرد: وضعیت کشاورزی و رفع موانع احتمالی طرح‌ها در دستور کار است و تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی و کارخانه سیمان با جدیت پیگیری خواهد شد.

او گفت: جا به جایی شرکت بوتان در اندیمشک کار بزرگی بود که علاوه بر کاهش مخاطرات احتمالی تغییر کاربری آن به فضای سبز، فضای مناسبی را هم در اختیار شهروندان قرار می دهد.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به ایجاد هم افزایی و وحدت در استان بیان کرد: از همه روحانیون معزز، نیروهای اجرایی و دوستداران خوزستان در امور استان استفاده خواهد شد و امیدوارم همه با هم در راه اعتلای استان یک دل و یک صدا تلاش کنیم.

استاندار خوزستان پس از آن به شهر دزفول رفت و در نشست شورای برنامه ریزی این شهر حضور یافت. سلیمانی در این نشست اظهار کرد: مسیله کرونا به دلیل رواج نوع جهش یافته آن که به کرونای انگلیسی معروف شده بسیار نگران کننده است.

 او گفت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان طرحی بسیار بزرگ و مهم است که با تمام تلاش هایی که تا کنون صورت گرفته همچنان ۲۶۰ هزار هکتار آن اجرایی نشده است.

استاندار خوزستان با اشاره به مشکلاتی که در شهرستان دزفول وجود دارد بیان کرد: باید پروژه ها و درصد اجرای آنها بررسی شود تا برای تامین اعتبار این پروژه ها اقدام های لازم انجام گیرد.

سلیمانی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های بنده ایجاد توازن و تعادل در تقسیم امکانات و منابع در راستای توسعه زیربنایی استان است.

نماینده عالی دولت در سومین گام در بدو ورود خود به خوزستان وارد شهرستان شوش شد و در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

استاندار خوزستان در این نشست بیان کرد: شهرستان شوش دارای ظرفیت های بلقوه ایی است به ویژه در بخش های گردشگری، کشاورزی و صنعتی که باید برای توسعه و عمران این شهرستان تلاش بیشتری شود.

سلیمانی در پایان با اشاره به سه شهرستانی که در بدو ورود به آنها سفر کرده است، تصریح کرد: بودجه شهرستان‌های شمال خوزستان شامل شوش، دزفول و اندیمشک کافی و رضایت بخش نیست و برای تکمیل طرح‌های این شهرستان‌ها باید اعتبار بیشتری جذب شود.

لازم به ذکر است که قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در بدو ورود به استان در اندیمشک با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز