هشدار رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان به مسوولان اردوگاه میثاق؛

مقصر مرگ همشهریانمان نشوید/ضرورت ادامه فعالیت مرکز نفس در ارودگاه میثاق آبادان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۹۴۸۵
مقصر مرگ همشهریانمان نشوید/ضرورت ادامه فعالیت مرکز نفس در ارودگاه میثاق آبادان
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از عدم همکاری اردوگاه راهیان نور میثاق با این دانشکده به شدت گلایه کرد و گفت: مقصر مرگ همشهریانمان نشوید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز پنج شنبه سی ام بهمن ماه جاری ضمن انتقاد شدید از عدم همکاری اردوگاه راهیان نور میثاق آبادان اظهار کرد: در این روزها که آبادان، خرمشهر و شادگان عزیز در بحرانی ترین ایام مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و تلاشگران همیشه حاضر و خستگی ناپذیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بی توجه به ساعت و بی قید به شب و روز در حال خدمات‌رسانی به همنوعان خود هستند، انتظار به جا و منطقی این عزیزان این است که دیگر مجموعه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های منطقه نیز با اهتمام ورزیدن به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برداشته و همراه فعالان حوزه سلامت  باشند.

او گفت: در پیک‌های پیشین ابتلا به کووید 19 شاهد شکل‌گیری مرکز نقاهت نفس در اردوگاه میثاق آبادان بودیم که این اتفاق کمک حال بزرگی به روند درمان بیماران مبتلا به این ویروس منحوس بود، رویدادی که در کمال تعجب و علی رغم پیگیری مکرر و هر روزه‌ی دانشکده علوم پزشکی آبادان در شرایط بسیار حساس فعلی با دست رد به سینه، از سوی مدیران اردوگاه یادشده مواجه شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: آیا مدیران این مجموعه به این موضوع باور ندارند که در جنگ نا برابر فعلی "گذشت" باید بارزه ی همدوشی همه سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد؟!

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان اظهار امیدواری کرد هر چه سریع تر اردوگاه میثاق شرایط را برای همکاری دوباره با دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور راه‌اندازی مجدد مرکز نفس مهیا سازد تا بعدها شاهد پشیمانی همگانی، به دلیل از دست دادن عزیزان‌مان به خاطر این قصور نابخشودنی نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز