صبح و عصر امروز در جریان رقابت های لیگ برتر اتفاق افتاد:

کسب ۲ پیروزی پیاپی برای تیم اسکواش پالایش نفت آبادان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۹۴۹۷
کسب ۲ پیروزی پیاپی برای تیم اسکواش پالایش نفت آبادان
رقابت های اسکواش لیگ برتر باشگاه های کشور که به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود صبح و عصر امروز در قالب هفته های دوم و سوم از سر گرفته شد و تیم اسکواش مردان پالایش نفت آبادان توانست دو دیدار امروز خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صبح امروز اسکواش بازان پالایش نفت توانستند فولاد آلیاژی یزد را با نتیجه دو بر یک شکست دهند. تداوم این پیروزی در دیدار بعد از ظهر ادامه یافت به طوری که طلایی پوشان پالایش نفت توانستند تیم  ستارگان آیکورت را نیز با نتیجه مشابه دو بر یک صبح شکست دهند و به دومین پیروزی خود دست پیدا بکند.

آبادانی ها روز گذشته در اولین دیدار به مصاف تیم ملوان نیروی دریایی ارتش رفته بودند که آن دیدار را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرده بودند.

تیم اسکواش پالایش نفت آبادان چهارمین دیدار خود را فردا از ساعت 14:30 در مقابل مجموعه کروشه تهران برگزار خواهد کرد. این دیدار به طور زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

تیم اسکواش پالایش نفت با ترکیبی از بازیکنان ملی پوش و با تجربه و جوانان بومی با سرمربیگری داریوش شیرانی در این رقابت‌ها حضور دارند. حسین عبیدی نیز سرپرست این تیم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز