سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خبر داد:

مسابقه طراحی و دوخت ماسک وجیه اروند برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۰۴۴۶
مسابقه طراحی و دوخت ماسک وجیه اروند برگزار می شود
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از برگزاری مسابقه طراحی و دوخت ماسک وجیه اروند به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد برکت بعد از ظهر امروز شنبه دوم اسفند ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: موسسه طراحان لباس نقش تن پوش اروند، کانون هنرهای تجسمی معاونت دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان مسابقه طراحی و دوخت ماسک وجیه اروند را به صورت مجازی خواهند کرد.

او گفت: این مسابقه در بخش های"بزرگسالان" و "کودکان و نوجوانان(۷ الی ۱۲ سال)" و "بخش ویژه تصویر سازی ماسک با چهره شهدا" برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: برای شرکت در بخش ویژه ی مسابقه، نیازی به نمونه ی دوخته شده ی اثر نیست و این بخش(تصویر سازی ماسک با چهره شهدا) صرفا در بخش تصویر سازی برگزار خواهد شد.

برکت در خصوص شرایط حضور در سه بخش این مسابقه بیان کرد: شرکت در هر یک از این سه بخش مستلزم در نظر گرفتن کامل یکی دو روش است که شامل تصویر سازی به همراه نمونه ی دوخته شده ی اثر(بخش تصویر سازی) به جز بخش ویژه که صرفا تصویر سازی می‌باشد. همچنین ارایه ی الگو و نمونه ی دوخته شده ی اثر( بخش دوخت )، به جز بخش ویژه که صرفا تصویر سازی است.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان مجاز به شرکت در یک بخش با حداکثر سه اثر متفاوت هستند، اضافه کرد: شرکت کنندگان توجه داشته باشند که در هر دو صورت، تحویل اثر به همراه نمونه ی دوخته شده ی اثر طراحی شده، ضمیمه باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ادامه داد: شرکت کنندگان برای دریافت فرم و ثبت نام و فایل فراخوان باید به شماره واتساپ 09169300725 پیام ارسال نمایند.

او گفت: مهلت ارسال آثار تا 18 اسفندماه سال جاری است و علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس آبادان، حد فاصل چهار راه امام و چهار راه امیری، ساختمان متین، طبقه چهارم واحد هشت، موسسه طراحان لباس نقش تن پوش اروند ارسال نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در پایان افزود: ارایه ی منبع الهام و شناسنامه ی آثار، به همراه اصل آثار الزامی است.

 

نظر شما