بر اساس یک تفاهم‌نامه انجام می شود:

راه اندازی مرکز نفس جنوب غرب خوزستان در اردوگاه شهید باکری خرمشهر

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۰۸۷۵
راه اندازی مرکز نفس جنوب غرب خوزستان در اردوگاه شهید باکری خرمشهر
بر اساس یک تفاهم‌نامه با واگذاری اردوگاه شهید باکری خرمشهر، مرکز نفس برای بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستام راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از  آبادان، شامگاه شنبه دوم اسفند ماه جاری در دیدار هیاتی متشکل از معاون دانشجویی فرهنگی، رییس اداره پرستاری و مسوول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان با فرمانده اردوگاه شهید باکری شهرستان خرمشهر مقرر شد تا با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای این اردوگاه برای راه‌اندازی مرکز نفس به دانشکده علوم پزشکی آبادان واگذار شود.

عضو هیات علمی و معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن قدردانی از همراهی و حمایت سرهنگ پاسدار سیدعلی موسوی فرمانده این اردوگاه و پاسدار قاسمی فرمانده گروهان دسته اول از گردان مقداد برای پیگیری این موضوع، اظهار کرد: در پی افزایش شمار بیماران مبتلا به ویروس جدید جهش‌یافته کرونا در هفته‌های اخیر در شهرهای تابعه این دانشکده و تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان، با پیش‌بینی احتمال تکمیل بیمارستان‌های معین بر اساس تصمیم قرارگاه کرونا و تاکید رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان مقرر شد تا محلی را برای راه‌اندازی مجدد مرکز نفس تعیین کنیم.

مسعود تراب‌پور افزود: پس رایزنی‌های فراوان با نهادهای مختلف به ویژه قرارگاه راهیان نور، با همکاری فرماندهی اردوگاه راهیان نور شهید باکری خرمشهر این امر محقق و مقرر شد تا این اردوگاه به عنوان مرکز نفس یا نقاهتگاهی برای اسکان بیماران کرونایی که می‌توانند مابقی دوران خودجداسازی(قرنطینه) را در این مرکز سپری کنند، اختصاص یابد.

فرمانده اردوگاه شهید باکری خرمشهر نیز ضمن استقبال از این موضوع، با قدردانی از مجاهدت کارکنان حوزه بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت اظهار کرد: این باعث افتخار است که می‌توانیم این بار در جبهه نبرد با ویروس منحوس کرونا در کنار شما عزیزان، به مردم شریف منطقه خدمت کنیم.

سرهنگ سیدعلی موسوی افزود: این اردوگاه با ظرفیت بیش از ۱۴ هزار نفر و در وسعت ۱۶ هزار متر مربع آمادگی اسکان بیماران اعزامی از بیمارستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان برای ارایه خدمات نگهداری و مراقبت پرستاری به شهروندان عزیز را به صورت رایگان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز