مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان بیان کرد:

خوزستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب موسیقی حوزه دفاع مقدس را دارد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۰۹۶۱
خوزستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب موسیقی حوزه دفاع مقدس را دارد
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان به دلایل مختلف، بستر مناسبی دارد و می تواند به قطب تولید موسیقی حوزه دفاع مقدس و مقاومت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هوشنگ نوبخت از راه اندازی استودیوی صدا و موسیقی دفاع مقدس در مرکز خوزستان خبر داد و اظهار کرد: خوزستان به دلایل مختلف، بستر مناسبی دارد که می تواند قطب تولید موسیقی حوزه دفاع مقدس و مقاومت باشد.

او با تقدیر از حاج"عباس معلی" به خاطر راه اندازی و تجهیز استودیوی صدا در مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید جهان آرا گفت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس، دروازه ورود تشیع، سرزمین مواکب، کربلای ایران زمین و میزبان عاشقان و کاروان های راهیان نور است و چه جغرافیایی مناسب تر از اینجا که بتوان در آن به تولید محتوای فاخر فرهنگی و هنری پرداخت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه گوشه ای از استعداد فرزندان انقلابی خوزستان در عرصه موسیقی را در برنامه های مختلف و مسابقه تلویزیونی"عصر جدید" شاهد بودیم که نشان می دهد جوانان خوزستانی مستعد درخشش در عرصه های گوناگون هنری و منجمله موسیقی ارزشی و انقلابی هستند، افزود: هیچ محتوای فاخری در هیچ بستری تهیه و منتشر نمی شود مگر آنکه که بستر لازم برای هدایت و حمایت از هنرمندان مستعد آماده شود.

سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور شد: مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با حمایت های راهبردی خود تاکید دارند که خوزستان با داشتن شاخص ترین هنرمندان حوزه دفاع مقدس همچون حاج"صادق آهنگران" و چنین فضایی باید به قطب موسیقی ارزشی و انقلابی کشور تبدیل شود و در این راه باید از ظرفیت و استعداد همه جوانان خوش صدا و مستعد نیز بهره گرفت.

نوبخت تصریح کرد: با همکاری مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در حال برنامه ریزی برای انتشار فراخوان به منظور استعداد یابی جوانان خوزستانی حوزه شعر، موسیقی و آواز هستیم تا بتوانیم در گام اول، بستر شکوفا شدن هنر متعالی حوزه انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را مهیا کنیم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان بیان کرد: جوانان عزیز خوزستانی که تمایل دارند برای تولید و پخش کلیپ، تیزر، آواز و موسیقی دفاع مقدس، انقلاب، مقاومت و دیگر مناسبت های ارزشی به خلق اثر بپردازند، می توانند به روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان واقع در اهواز، 24 متری، جنب کلانتری 13 مراجعه نمایند.

 

نظر شما