رییس پلیس خوزستان خبر داد:

دستگیری ۹ قاچاقچی سلاح و مهمات خوزستان/کشف ۳۱ قبضه سلاح جنگی

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۱۰۸۲
دستگیری ۹ قاچاقچی سلاح و مهمات خوزستان/کشف ۳۱ قبضه سلاح جنگی
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 9 نفر قاچاقچی سلاح و مهمات توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، طی روزهای اخیر ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با انجام اقدام های اطلاعاتی و شبانه روزی از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات مطلع شدند.

او گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و همچنین انجام اقدام های پیچیده پلیسی اعضای یک باند چهار نفره قاچاقچیان را با خودروی وانت در محور مواصلاتی شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر کردند، که در بازرسی از بار آن‌ها تعداد 15 قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه 30 تیغه خشاب و 79 فشنگ جنگی کلاش کشف شد.

رییس پلیس خوزستان افزود: در ادامه این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدام های فنی و تخصصی پنج قاچاقچی سلاح و مهمات را در شهرستان شوش و استان ایلام شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی و همکاری عوامل انتظامی دشت عباس، طی دو عملیات غافلگیرانه متهمان مذبور را دستگیر کردند.

مقام ارشد انتظامی در خوزستان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 10 قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، 6 قبضه سلاح کلت کمری و 13 خشاب مربوطه کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در مجموع 9 متهم دستگیر و تعداد 31 قبضه اسلحه جنگی به همراه 43 تیغه خشاب و 79 فشنگ جنگی کشف شد، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

 

نظر شما