پس از تفاهم برای استقرار مرکز نفس بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان انجام شد:

پیام قدردانی رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مسوولان اردوگاه شهید باکری خرمشهر

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۱۱۰۱
پیام قدردانی رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مسوولان اردوگاه شهید باکری خرمشهر
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی از همراهی مجاهدانه و مجدانه سپاه پاسداران با حوزه سلامت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان‌زاده عصر امروز در پی اعلام آمادگی اردوگاه راهیان نور شهید باکری خرمشهر برای استقرار مرکز نفس (نقاهتگاه) بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان، در پیامی از همراهی این مرکز قدرانی کرد.

متن پیام مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان به شرح ذیل است:

"بدون ذره‌ای تردید، در تمامی بزنگاه‌های حساس نظام مقدس و مانای جمهوری اسلامی، تکیه‌گاه مردمی و بزرگ به سپاه محبوب پاسداران و بسیج بوده است و این مجموعه‌ها در بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی همچون کوهی استوار برای صیانت از حق و سلامت ملت همواره ثابت قدم بوده‌اند.

در همین راستا در جنوب غرب خوزستان نیز دلاومردان سپاه و بسیج در ماه‌های اخیر که تلاشگران خدوم عرصه سلامت از جان گذشته و ایثارگر سپری برای محافظت از جان مردم شدند، نشان دادند که مردمی بودن تنها در کلام خلاصه نمی‌شود و برای در کنار ملت بودن نیاز است که "بسیجی" بود.

اینجانب به نیابت از تمامی کادر بهداشت و درمان منطقه از عزیزان غیورم در سپاه و بسیج به خاطر همراهی دلسوزانه‌شان در انجام فعالیت های جهادی، همراهی در اجرای طرح سردار شهید سلیمانی برای ریشه‌کن کردن کرونا و در اختیار گذاشتن اردوگاه شهید باکری برای مرکز جدید نفس؛ صمیمانه قدردانی می کنم.

سربازی ولایت افتخاری‌ست که خداوند متعال نصیب شما بزرگواران کرده است؛ در این مسیر عزت و سربلندی بیش از پیش‌تان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز