۲۰ اسفند ماه جاری؛

جشنواره نوآوری و فرآوری صنایع غذایی بهبهان(ایتاپ) برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۷۰۷۹
جشنواره نوآوری و فرآوری صنایع غذایی بهبهان(ایتاپ) برگزار می شود
مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) جشنواره ایتاپ نوآوری و فراوری در صنایع غذایی را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) جشنواره ایتاپ نوآوری و فراوری در صنایع غذایی را برگزار می کنند.

این جشنواره با حمایت پارک علم و فناوری خوزستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی،  اداره صنعت، معدن و تجارت و مرکز فنی حرفه ای و کانون بانوان برگزار خواهد شد.

جشنواره ایتاپ هر ساله با هدف ترویج و تشویق خلاقیت و نوآوری، شناسایی نیروهای خلاق و برقراری ارتباط با آنها و شناسایی قابلیت‌‌های فناوری موجود در شهرستان بهبهان  با موضوع های مختلف برگزار شده و دستاوردهای خوبی نیز در بر داشته است.

جشنواره ایتاپ(ایده تا پدیده)جشنواره ای است که در آن افراد ایده های خود را مطرح می کنند و برگزیدگان علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی می توانند به عضویت مرکز رشد درآمده و از تسهیلات پارک علم و فناوری خوزستان بهره مند شوند.

تاریخ برگزاری این جشنواره در 20 اسفند ماه جاری است که از طریق سامانه ویدیو کنفرانس پارک علم و فناوری خوزستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقمندان و فعالان صنعت غذا و کشاورزی، دانشجویان و فارغ التحصیلان، اندیشمندان و اساتید و متخصصان صنعت غذا، تغذیه و کشاورزی برای ثبت ایده های نوآورانه در ایتاپ تا 18 اسفند ماه 99 مهلت دارند.

ثبت نام علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.itapf.ir، ایده های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و برای اطلاع بیشتر با شماره 8-33338335-061 داخلی 125 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز