استاندار خوزستان بیان کرد:

خوزستان در زمینه بیابان زدایی موفق بوده است

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۷۰۸۱
خوزستان در زمینه بیابان زدایی موفق بوده است
استاندار خوزستان گفت: با بررسی هایی که داشتم استان خوزستان در چند سال اخیر در این زمینه ها به ویژه بیابان زدایی موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز پنجشنبه در حاشیه آیین نمادین غرس نهال به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی اظهار کرد: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را خدمت همه جهادگران عزیز و فعالان منابع طبیعی و آبخیزداری و همه مردم استان خوزستان تبریک عرض می کنم و آرزوی فرارسیدن روزی را دارم که ما آثار گرد و غبار و ریز گردها را در بیابان ها و نقاطی که کانون این پدیده است با درختکاری و جنگل کاری محو نماییم.

او گفت: مهمترین رسالت های جهادگران منابع طبیعی و امور جنگل ها بیابان زدایی، آبخیزداری، کمک به کشت شیلات و کشت درخت در عرصه های کانون ریزگرد است.

استاندار خوزستان افزود: یکی از سنت هایی که توسط پیامبر اکرم(ص) رواج یافت و بسیار حسنه است و سالانه انجام می شود روز درختکاری است؛ اگر هر شخصی در این زمینه تلاش نماید یک اجماع ملی و عمومی ایجاد خواهد شد که در نتیجه آن تحول خوبی در این زمینه ایجاد می شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان بیان کرد: با بررسی هایی که داشتم استان خوزستان در چند سال اخیر در این زمینه ها به ویژه بیابان زدایی موفق بوده است و امیدواریم با همکاری مسوولان در سطح ملی و استانی بتوانیم منشا خدمات خوبی در زمینه جنگل کاری، آبخیز داری و رفع بلالیای طبیعی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز