امام جمعه موقت شادگان بیان کرد:

برگزاری مجازی جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان شادگان

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۶۳۱۹
برگزاری مجازی جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان شادگان
امام جمعه موقت شادگان گفت: با توجه به اینکه شهرستان شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، تمام آیین‌ها و مراسم نیمه شعبان در این شهرستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، تمام آیین‌ها و مراسم نیمه شعبان در این شهرستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، برگزاری مراسم تجمعی اعم از محافل دعا، مجالس جشن‌های نیمه شعبان، ممنوع است و هیات‌های مذهبی شهرستان نیز همچون قبل در راستای حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را با این ستاد به انجام خواهند رساند.

امام جمعه موقت شادگان افزود: امسال جشن نیمه شعبان در شادگان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به صورت مجازی با حضور مردم در خانه‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جزایری اصل در پایان همچنین برنامه‌های هر خانه یک پرچم، پویش‌های جشن‌های خانگی، دعای فرج، چراغانی خانگی، ختم قرآن، دعای سلامتی امام زمان(عج)، ختم قرآن، کیک خانگی، تزیین و روشنایی درب خانه‌ها را از دیگر برنامه‌ها در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان برشمرد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز